Μικραίνει ο αριθμός διαλύσεων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σύμφωνα με νεότερα στοιχεία μελετών που είδαν το φως της δημοσιότητας πρόσφατα. Μέχρι τώρα έχουν οδηγηθεί στα διαλυτήρια 47 πλοία έναντι 107 του ιδίου διαστήματος που είχαν οδηγηθεί στα διαλυτήρια το 2014.
Τα στοιχήματα που έχουν τεθεί είναι αν κλείνοντας το έτος ο αριθμός των πλοίων, θα έχει ξεπεράσει τον αριθμό των πλοίων που διαλύθηκαν το 2014, γεγονός που θα οδηγήσει στην εξαγωγή πληρέστερων συμπερασμάτων για την πορεία του κλάδου, για τον οποίο οι αναλυτές ερίζουν αναφορικά με το αν θα υπάρχει υπερπροσφορά χωρητικότητας ή θα επέλθει σταδιακά εξισορρόπηση με αφορμή και τον αριθμό των πλοίων που κτίζονται αυτή τη στιγμή σε ναυπηγικές μονάδες του κόσμου.
Ωστόσο, μερίδα αναλυτών επισημαίνει ότι η μη προσέλευση πλοίων στα διαλυτήρια οφείλεται εν πολλοίς στην ρευστότητα του τοπίου όσον αφορά την απασχόληση των μικρότερης μεταφορικής ικανότητας πλοίων αφού πολλά λιμάνια στον κόσμο, αδυνατούν να προλάβουν τους ρυθμούς κατασκευής των γιγαντιαίων πλοίων αλλά και προμήθειας του κατάλληλου ηλεκτρομηχανικού εξοπλισμού, για την εξυπηρέτηση τους. theseanation

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης