Του Θανάση Λαμπρόπουλου
Τέσσερεις χιλιάδες μηδέν πενήντα επτά είναι τα εμπορικά ελληνικής πλοιοκτησίας εμπορικά πλοία που αρμενίζουν ανα τους Ωκεανούς του κόσμου μεταφέροντας εμπορεύματα και καύσιμα, και αποκομίζοντας ετσι τεραστια κερδη στους ιδιοκτητες τους  οι οποιοι αν μη τι άλλο οφειλαν να τα επανδρωνουν στην πλειοψηφια τους με ελληνες ναυτικους,οι οποιοι μαλιστα κατά κοινη παγκοσμια ομολογια είναι από τους καλλιτερους του πλανητη.
Και αυτό το οφειλαν οι ελληνες ανα τον κοσμο εφοπλιστες στην Ελληνικη Πολιτεια η οποια χρονια τωρα φροντιζει να μην φορολογουνται ειτε βαρια ειτε και καθολου,ενώ παραλληλα το εκαστοτε επισημο «κουβερνο»,λαμβανει και μετρα τετοια ώστε να εξαφανιζονται και μαλιστα με αμειωτο ρυθμο οι ελληνες ναυτικοι,ολων των ειδικοτητων,και τις θεσεις τους στα χιλιαδες ελληνοκτητα «βαπορια» ολων των τυπων και χωρητικοτητων να προσλαμβανονται τριτοκοσμικοι στην πλειοψηφια τους ναυτικοι.
Επισης ένα άλλο σοβαροτατο στοιχειο το οποιο μαλιστα πρεπει να προσεξει  ιδιαιτερα η νεα συγκυβερνηση Τσιπρα-Καμμενου είναι το γεγονος ότι παρα τα χαριστικα μετρα που απολαμβανουν οι ελληνες πλοιοκτητες στα «βαπορια» τους,που σημειωτεον είναι από τα πιο συγχρονα του κοσμου,δεν κυματιζει στην πλειοψηφια η ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ αλλα σημαιες ευκαιριας όπως τα νησια Μαρσαλ,Κευμαν,Μπαχαμες και άλλες τριτοκοσμικες,αφου αν τα 4057 «κομματια» των ελληνοκτητων βαποριων ηταν εγεγραμενα στο Εθνικο νηολογιο δεν θα ειχαμε ουτε έναν ελληνα ναυτικο ανεργο.
Και οι ανεργοι ελληνες ναυτικοι ολων των ειδικοτητων-ακομα και καπεταναιοι-δεν είναι ουτε ενας ουτε δυο αλλα μερικες χιλιαδες που τωρα τις Αγιες μερες του Πασχα είναι ζητημα αν θα «στρωσουν» γιορτινο τραπεζι για τις οικογενειες τους,αφου ακομα και η επισημη Πολιτεια τους εχει ξεχασει δινοντας τους μονο ένα πενιχρο «δωρο» που όμως δεν ξεπερνα τα 400 ευρω.
Είναι ντροπη λοιπον για οσους διαριγνυουν τα ιματια τους ότι αγαπουν την Ελλαδα και τα νησια από οπου ξεκινησαν την εφοπλιστικη τους καριερα να βγαινει το Γραφειο Ευρεσεως Ναυτικης Εργασιας(ΓΕΝΕ) που είναι δημοσια υπηρεσια και να καταγραφει μονο για τον Μαρτιο του τρεχοντος ετους  3.819 ανεργους ελληνες ναυτικους,ενώ την ιδια στιγμη η Πανελληνια Ναυτικη Ομοσπονδια κανει λογο για πανω από 7000 ελληνες ναυτικους καλωντας δε την Κυβερνηση να παρει μετρα υπερ των εναπομειναντων λιγων ελληνων ναυτικων,και ΟΧΙ υπερ των πλοιοκτητων.
Συμφωνα λοιπον με το ΓΕΝΕ αλλα και τις Λιμενικες Αρχες της χωρας,οπου καταφευγουν προκειμενου να βρουν το πολυποθητο «μπαρκο» οι ελληνες ναυτικοι  τον μηνα ΜΑΡΤΙΟ καταγραφησαν ως ΑΝΕΡΓΟΙ 774 ελληνες καπεταναιοι(182 Α ταξης,245 Β ταξης,345 Γ ταξης) 259 μηχανικοι(80 Αταξης,179 Γ ταξης) 134 ανεργοι οικονομικοι αξιωματικοι(34 αρχιλογιστες,44 Α,34Β,22 δοκιμοι)65 Φροντιστες,322 ναυκληροι-αντλιωροι,293 ναυτες,321 ναυτοπαιδες,145 Μηχανοδηγοι,203 καθαριστες,770 θαλαμηπολοι(52 αρχιθαλαμηπολοι,358 Α και Β,360 επικουροι) 292 μαγειροι(20 Αρχιμαγειροι,176 Α,Β,Γ,96 βοηθοι)καθως και 68 Ηλεκτρολογοι,δηλ.κατεγεγραμενοι ΑΝΕΡΓΟΙ ελληνες ναυτικοι μαζι με καποιες άλλες λοιπες ειδικοτητες  3.819.
Και ενώ οι ΑΝΕΡΓΟΙ ψαχνουν για μπαρκο,πληρωνοντας ακομα στους «πιτσικωμηδες» της Ακτη Μιαουλη και των στενων της Τρουμπας έναν ακομα και δυο μισθους από τους πρωτους που θα λαβουν από το μπαρκο που θα τους βρει ο «πρακτορας» του σκοτεινου γραφειου η ακομα και ο υπευθυνος πληρωματων καποιας ναυτιλιακης μικρης η μεγαλης εταιριας,οι απανταχου ελληνες πλοιοκτητες «αβγατησαν» τον στολο τους  κατά 156 «βαπορια» ολων των τυπων,ητοι 23,6 εκατ.τονων,ανεβαζωντας τον αριθμο στα 4.057 πλοια.
Παραλληλα συμφωνα με τα επισημα στοιχεια των Lloyds αλλα και του Committee η συνολικη χωρητικοτητα του στολου των 4.057 πλοιων καταγραφεται στους 314,4 εκατομμυρια τονους,ενώ αυξηθηκε κατά 20 πλοια ο εμπορικος στολος υπο ελληνικη σημαια ανεβαζωντας ετσι τα ελληνικα εμπορικα πλοια σε 839 «κομματια» που η συνολικη χωρητικοτητα τους αγγιζει τους 80,4 εκατ.τονους(περυσι ηταν 76,1 εκατ.τονους).
Να τονισθει ότι αναμεσα στα 4.057 ελληνοκτητα εμπορικα πλοια εχουν συμπεριληφθει όπως δειχνουν τα επισημα στοιχεια και 347 βαπορια διαφορων τυπων που βρισκονται υπο ναυπηγηση ανα τον κοσμο,ενώ πισω από την Ελλαδα βρισκεται η Λιβερια με 739 πλοια,που όμως είναι ελληνικης πλοιοκτησιας,τα νησια Μαρσαλ με 675,η Μαλτα με 606 ο Παναμας με 398,η Κυπρος με 253 πλοια και τελος η Μπαχαμες με 243 που όμως και αυτά όπως και των προηγουμενων χωρων είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΛΟΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.
Με αυτά λοιπον τα καταγεγραμενα δεδομενα και με αδιασειστο στοιχειο την πρωτια που καταγραφεται εδώ και παρα πολλα χρονια αλλα και την ΑΝΕΡΓΙΑ που πλητει την αλλοτε μεγαλη ναυτικη οικογενεια τν ελληνων ναυτικων,θα πρεπει να ΕΝΑΝΤΙΩΘΕΙ η Κυβερνηση Τσιπρα-Καμμενου στα οποια νεα αιτηματα των ελληνων εφοπλιστων,ενώ παραλληλα θα πρεπει να τους πεισουν ότι θα πρεπει να επιστρεψουν αν όχι όλα τα πλοια τους στο ΕΘΝΙΚΟ ΝΗΟΛΟΓΙΟ.
Επισης επειδη πολλα δεινα εχουν χτυπησει τελευταια και τους ελληνες ναυτικους που μεχρι προτεινος ηταν μπαρακαρισμενοι σε πλοια της Ακτοπλοιας θα πρεπει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ο ΥΕΝ θοδωρης Δριτσας να δωσει αμεσα λυσεις ετσι ώστε να μην υπαρχει ουτε ενας ελληνας ναυτικος ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ,ΕΝΩ παραλληλα να φροντισει ετσι ώστε τα χρηματα από τις επιδοτησεις των αγονων γραμμων να καταληγουν στα χερια των ναυτικων και ΟΧΙ στις εταιριες,που ουδεις γνωριζει που θα καταληξουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης