Κίνα, Ιαπωνία και Κορέα έχουν επιδοθεί σε επικοινωνιακές μάχες  με έπαθλο τη συνεργασία με τους Έλληνες Εφοπλιστές της Ποντοπόρου Ναυτιλίας.

 Πρώτοι οι Κινέζοι είχαν ξεκινήσει από τον Πειραιά με το  εξαγγελθέν άνοιγμα προς τους  Έλληνες εφοπλιστές για στήριξη των προγραμμάτων κατασκευής νεότευκτων σε Κινεζικές κλίνες γεγονός που, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναλυτών του τομέα είχε θορυβήσει τον ανταγωνισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 Στη συνέχεια και οι Κορεάτες προκειμένου να απαντήσουν στον Κινεζικό ανταγωνισμό ανοίγουν την αγορά τους και προσφέρουν δυνατότητα άντλησης κεφαλαίων στις ελληνικές ή ελληνόκτητες εταιρείες ποντοπόρου Ναυτιλίας,σε μια κίνηση που μόνο τυχαία δεν είναι.

Έτσι οι Ασιάτες και εσχάτως Ρώσοι και Κροάτες, προσβλέπουν στις κινήσεις των Ελλήνων εφοπλιστών οι οποίοι εκτός των άλλων έχουν «πυροδοτήσει» ένα νέο κύκλο συζητήσεων με την «στροφή τους» προς τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένων αερίων και μάλιστα από «παραδοσιακά τζάκια» του τομέα των δεξαμενόπλοιων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης