Μυρτώ Τσάβαλου

Σήμα «SOS» εκπέμπουν εκπρόσωποι του ναυτικού και βιοτεχνικού κλάδου, προειδοποιώντας πως η καθυστέρηση λήψης αποφάσεων για τον παροπλισμό πλοίων οδηγεί σε μεγάλη απώλεια εσόδων για τη χώρα και μάλιστα σε καιρούς κρίσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Υπάρχουν 670-700 αιτήματα παροπλισμού και λόγω της γραφειοκρατίας αλλά και του υψηλού κόστους, τα πλοία δεν μπορούν να αγκυροβολήσουν. Ειδικότερα το κόστος για πλοία ισχυρού φορτίου και μήκους 100-150-200 μέτρων είναι τεράστιο και αποτρεπτικό για το αγκυροβόλι τους στην Ελευσίνα, ανερχόμενο σε 35.000-40-000 ευρώ τον μήνα» τόνιζαν εκπρόσωποι φορέων της περιοχής, μιλώντας στο zougla.gr.

Το αντίστοιχο κόστος για τα μικρά πλοία αγγίζει τα 160.000 ευρώ ανά έτος.

Οι ίδιοι, έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου, αναφέροντας πως ναυτιλιακές εταιρείες, οι οποίες εδώ και καιρό δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στο κόστος πλεύσης μεγάλων καραβιών, λόγω και των χαμηλών ναύλων, ενδεχομένως να αναζητήσουν αγκυροβόλι στο εξωτερικό, με αποτέλεσμα να χαθούν τεράστια κονδύλια που θα μπορούσαν να τονώσουν την αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Εάν όλα αυτά τα καράβια παροπλίζονταν και αγκυροβολούσαν στην Ελευσίνα, μπορείτε να σκεφτείτε το κέρδος που θα αποκόμιζαν οι εκπρόσωποι πολλών κλάδων, όπως η μηχανουργία, οι τροφοδότες, ακόμη και οι ταξιτζήδες που θα μετέφεραν το προσωπικό. Θα αναπτύσσονταν μεγάλο ανθρώπινο δυναμικό προς όφελος όλης της περιοχής. Αντ’ αυτού υπάρχει μία κωλυσιεργία και ελλοχεύει ο κίνδυνος οι ναυτιλιακές εταιρείες να αναζητήσουν αγκυροβόλι στο εξωτερικό» ανέφερε σημαίνον στέλεχος του κλάδου της μηχανουργίας στο zougla.gr.

Παράλληλα τόνισε την ανάγκη ο «Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας να λάβει σοβαρά υπόψη του την προοπτική που ανοίγεται και να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να προχωρήσουν οι αιτήσεις των ναυτιλιακών εταιρειών».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης