του Κώστα Ιερίδη

Λόγω των capital controls που μείωσαν τις εισαγωγές, αρχικά, αναμενόταν ο ΟΛΠ να εμφανίσει σημαντική πτώση των εσόδων τόσο σε επίπεδο εσόδων διαχείρισης φορτίων όσο και σε επίπεδο εσόδων από την παραχώρηση των προβλητών ΙΙ & ΙΙΙ στη Cosco Pacific. Ωστόσο, οι αρχικές αυτές εκτιμήσεις δεν έγιναν πραγματικότητα, καθώς το Λιμάνι του Πειραιά κατάφερε το εννεάμηνο να αυξήσει τα κέρδη προ φόρων σε 15,3 εκατ. έναντι 10,4 εκατ. το 2014. Μάλιστα, τα καθαρά κέρδη, δηλαδή μετά από τους φόρους αυξήθηκαν κατά 40,6% και ανήλθαν σε 12,1 εκατ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον το οποίο επηρεάζει εμπόριο και μεταφορές ο Οργανισμός μειώνει τα έξοδά του, αυξάνει την κερδοφορία του και βελτιώνει συνολικά τα αποτελέσματά του» δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. Γ. Κούβαρης.

Προχωράει η αποκρατικοποίηση

Στο μέτωπο της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, μέσα Δεκεμβρίου υπολογίζεται ότι θα κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές, σύμφωνα με την τελευταία παράταση που έδωσε το ΤΑΙΠΕΔ. Όσον αφορά τη σύμβαση παραχώρησης, όπως ανέφερε πρόσφατα στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ, η αναθεώρησή της προκειμένου να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση, δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί και όταν αυτό γίνει θα δοθεί και για παρατηρήσεις στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή τη στιγμή σε μια ειδική φόρμα στο διαδίκτυο και στην οποία μπορούν να ενημερώνονται μόνο οι υποψήφιοι ενδιαφερόμενοι επενδυτές (η κινεζική Cosco, η δανική APM Terminals και η ICTS από τις Φιλιππίνες), αλλά και να υποβάλλουν παρατηρήσεις πριν την επικείμενη αγορά του πλειοψηφικού πακέτου του οργανισμού.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης