Η οικονομική κρίση φαίνεται πως δεν επηρεάζει τις προγραμματισμένες κινεζικές επενδύσεις στα λιμάνια, καθώς νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται να εξελιχτεί ένα πρόγραμμα στο λιμάνι Guangzhou, το οποίο εκτιμάται σε κόστος κοντά στα 16 δις δολάρια, συμπεριλαμβανομένων και άλλων μεγάλων σχεδίων που αφορούν τα λιμάνια που επενδύει η Κίνα.
Στο συγκεκριμένο σχέδιο συμπεριλαμβάνεται και η ανάπτυξη ενός πάρκου logistics και ειδικού πλαισίου που θα αφορά τα οχήματα.
Το Πεκίνο συνεχίζει σύμφωνα με οικονομικούς παρατηρητές και αναλυτές τις επενδύσεις, όπως αναφέρθηκε στο λιμενικό τομέα, παρά τις αναλύσεις που έχουν δει το τελευταίο διάστημα μερίδα των οποίων κάνει λόγο για επιβράδυνση των εν λόγω στοιχείων εξαιτίας της γενικότερης οικονομικής κρίσης, η οποία και σύμφωνα με μερίδα αναλυτών αποτυπώνεται στις κινήσεις των γραμμών Ασίας-Ευρώπης.
Ωστόσο ορισμένοι οικονομικοί αναλυτές υπενθυμίζουν ότι η Κίνα έχει ισχυρή παραγωγή σε προϊόντα (μεταποίηση) και σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας, γεγονός που της διασφαλίζει μια συνεχή ροή προς τις δυτικές και γενικότερα αναδυόμενες αγορές, μερικές εκ των οποίων είναι πολύ σημαντικές καθώς είναι διάσπαρτες στην ευρύτερη περιοχή της Ασίας.
Να σημειώσουμε ότι το Πεκίνο, μέχρι τώρα δεν έχει εμφανίσει ενδείξεις για «φρενάρισμα» του θαλάσσιου δρόμου του μεταξιού ούτε και τους σιδηροδρομικού αντίστοιχου δρόμου. με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται ως μήνυμα προς τις παγκόσμιες αγορές.
theseanation

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης