Με 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις απαντούν οι συνδικαλιστές του ΟΛΠ, οι οποίοι κλιμακώνουν τις αντιδράσεις τους ενόψει της ψήφισης του πολυνοσχεδίου που περιλαμβάνει κρίσιμες διατάξεις ενόψει της ολοκλήρωσης της παραχώρησης του λιμανιού. Ειδικότερα το ΔΣ της Ένωσης Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών του ΟΛΠ γνωστοποίησε την προκήρυξη 48ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιακών κινητοποιήσεων από σήμερα Πέμπτη 26 Μαΐου καθώς και την αποχή τα Σαββατοκύριακα.

Η απεργία των λιμενεργατών του ΟΛΠ έρχεται σε μια κρίσιμη χρονική συγκυρία απειλώντας με παράλυση μεταξύ άλλων το λιμένα κρουαζιέρας και το σταθμό μεταφόρτωσης οχημάτων όπως και τον προβλήτα 1 του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων. Σημειώνεται ότι το λιμάνι βρίσκεται αυτήν την περίοδο στην έναρξη της τουριστικής σεζόν ενώ έχουν ήδη δέσει στον Πειραιά μερικά από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κινητοποίηση που θυμίζει μέρες του 2008 -9 όταν η αρχική παραχώρηση στην Cosco παρέλυσε τις εισαγωγές και εξαγωγές της χώρας έχει ως βασικό αίτημα την ακύρωση της παραχώρησης του ΟΛΠ αλλά και τη διασφάλιση των εργασιακών σχέσεων. Συγκεκριμένα οι συνδικαλιστές ζητούν:

1. Τη διατήρηση του ∆ημόσιου χαρακτήρα των Λιμανιών καθώς και την αποτροπή της πώλησης του Μετοχικού Κεφαλαίου του Ο.Λ.Π.

2. Τη διασφάλιση των εργασιακών σχέσεων και των ΣΣΕ όπως αυτές προκύπτουν από τον Ν. 2688/99, τον Γ.Κ.Π και τις άλλες κανονιστικές πράξεις. Προς τούτο, εν όψει κάθε εξέλιξης στον Ο.Λ.Π, να γίνουν αποδεκτές οι προτάσεις που έχουν κατατεθεί στη ∆ιοίκηση του ΟΛΠ και στα αρμόδια υπουργεία και έχουν συζητηθεί κατ’ επανάληψη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

3. Να αποκατασταθεί το θεσμικό πλαίσιο των ΣΣΕ το οποίο έχει διαταραχθεί.

4. Να πραγματοποιηθούν οι προσλήψεις που έχουν προγραμματιστεί στον ΟΛΠ.

Σημειώνεται ότι η διοίκηση του ΟΛΠ από περύσι και κατόπιν σχετικής εισήγησης του ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ ανανέωσε τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας για 2 χρόνια δηλαδή μέχρι το καλοκαίρι του 2017. Με αφορμή την προκήρυξη της απεργίας, κύκλοι του λιμανιού επισημαίνουν ότι «είναι σίγουρο πως θα βρουν ευήκοα ότα στο πρόσωπο του υπουργού ναυτιλίας Θ. Δρίτσα ο οποίος επιχειρεί επιβάλει δημόσιο ζυγό στην υπό ιδιωτικοποίηση επιχείρηση».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης