Παρακολουθήστε ένα βίντεο από το εργαστήριο που τόσο καιρό η αμερικάνικη εταιρία ποδηλάτων κράταγε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Πρόκειται για το δωμάτιο στο οποίο τα μοντέλα της εν λόγο εταιρείας υπόκεινται σε εξαντλητικά τεστ κοπώσεως πριν φτάσουν στα χέρια του καταναλωτή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ιδιαίτερα με την είσοδο των carbon σκελετών στον χώρο του downhill, τα τεστ αυτά έγιναν ακόμα πιο δύσκολα αποδεικνύοντας ότι το συγκεκριμένο υλικό είναι πιο γερό από το αλουμίνιο.

Το μόνο που μπορούμε να σχολιάσουμε εμείς είναι ότι η εικόνα ενός ανθρώπου να χτυπάει με δύναμη ένα σκελετό αξίας τριών χιλιάδων ευρώ πάνω σε τσιμέντο ήταν αποκρουστική.

Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Τριανταφυλλόπουλος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης