Παρότι παραδέχτηκε ότι «φούσκωνε» ελαφρώς τον συνολικό αριθμό των views για τα videos στο κοινωνικό δίκτυο, η Facebook αποφάσισε να πλασάρει τα ούτως ή άλλως πολύ μεγάλα νούμερα στους διαφημιστές για να αρχίσει να μετουσιώνει τα views σε χρήμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας Recode, η Facebook θα αρχίσει πολύ σύντομα να εμφανίζει διαφημίσεις κατά τη διάρκεια αναπαραγωγής του video, σε μια μορφή παρόμοια με αυτήν του YouTube. Τα έσοδα θα μοιράζονται με τους δημιουργούς των videos, πιθανότατα με ποσοστά 55-45% υπέρ του δημιουργού και φυσικά τα videos θα πρέπει να πληρούν κάποια κριτήρια για να μπορούν να δεχθούν διαφημίσεις.

Ετοιμαζόμαστε, λοιπόν, για διαφημίσεις που θα ξεκινούν π.χ. μετά από 20 δευτερόλεπτα αφότου έχει ξεκινήσει το video, αλλά και για επαγγελματίες “Facebookers”. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι χρήστες του Facebook βλέπουν συνολικά περίπου 8 δισ. βίντεο την ημέρα!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: Techgear.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης