Νέα έρευνα της Focus Bari εξέτασε τη σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία εν μέσω πανδημίας. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι Έλληνες πλέον έχουν εξελιχθεί σε “digital citizens”, καθώς η η σχέση τους με την τεχνολογία έχει γίνει πολύ στενότερη.

 
Για πρώτη φορά, τα Focus on Tech Life Tips της Focus Bari δίνονται σε «τρία σημεία στον χρόνο», απεικονίζοντας το πώς εκτοξεύθηκε η σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία μέσα σε λίγους μήνες, την «χρονιά της πανδημίας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

•    Σήμερα, όλοι (96%) οι Έλληνες 16-64 χρόνων είναι χρήστες internet, φτάνοντας σε αυτό το κοινό τους «digital citizens» να ξεπερνούν τα 6.500.000
•    Επίσης σχεδόν όλοι (91%) συνδέονται στο internet από το κινητό τους, φέρνοντας κυριολεκτικά «τα πάντα στο χέρι τους με τον δικό τους τρόπο και στον δικό τους χρόνο» (επικοινωνία, ενημέρωση, διασκέδαση, κοινωνικοποίηση, ψώνια, επάγγελμα…!!!)
•    Αξιοσημείωτη άνοδο έχουν και τα desktop, καθώς αυξάνεται η εξ αποστάσεως εργασία, αλλά και η τηλε-εκπαίδευση των παιδιών, ενώ άνοδο σημειώνει και η smart TV, και οι υπόλοιπες συσκευές (laptop, tablet) μέσα σ’ αυτόν τον χρόνο.
•    Οκτώ στους δέκα Έλληνες «υπάρχουν», εκφράζονται και αλληλεπιδρούν μέσω των social media, ενώ αυξήθηκε και κατά 70% η αναλογία που δηλώνει ότι αφιερώνει στα social (συνειδητά τουλάχιστον) πάνω από μια ώρα κάθε μέρα!
•    Επτά στους δέκα Έλληνες κάνουν πλέον σήμερα αγορές online, και ο «δείκτης» αυτός έχει 9 ποσοστιαίες μονάδες αύξηση μέσα σε ένα χρόνο, τον χρόνο της πανδημίας!
•    Σχεδόν όλα τα παιδάκια 5-12 χρόνων είναι επίσης «digital citizens», ενώ ένα στα πέντε, έχουν και το δικό τους προσωπικό κινητό τηλέφωνο.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης