Τον μήνα του Έρωτα, η Rakuten Viber, μία από τις πιο σημαντικές εφαρμογές μηνυμάτων και κλήσεων στον κόσμο, παρουσιάζει μια καμπάνια που έχει σκοπό να ξεκινήσει αληθινές συζητήσεις, γεμάτες αγάπη, σε όλο τον κόσμο. Η καμπάνια ξεκινά με αφορμή τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, αλλά θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες, γιορτάζοντας την αγάπη και την εκτίμηση όχι μόνο μεταξύ των ερωτικών ζευγαριών, αλλά και προς τους φίλους, τους συναδέλφους, τις μητέρες, τις γυναίκες, σε ειδικές περιστάσεις ή ακόμη και προς ξένους. Με την προτροπή «Γίνε ο Viberτίνος μου» η πρωτοβουλία θα αγγίξει εκατομμύρια χρήστες σε 12 ευρωπαϊκές χώρες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να δημιουργούν και να στέλνουν ψηφιακές κάρτες αγάπης. 
 

«Την περίοδο αυτή της αγάπης, η Rakuten Viber θέλει να αναζωογονήσει την άμεση επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, δίνοντάς τους εύκολα στη χρήση και διασκεδαστικά εργαλεία, για να μπορέσουν να κάνουν το πρώτο βήμα και να αρχίσουν να μοιράζουν αγάπη και εκτίμηση. Ελπίζουμε ότι ακόμη και μια απλή κάρτα αγάπης θα είναι το κίνητρο για μια πιο βαθιά συζήτηση που θα ξεφύγει από την συγκεκριμένη αφορμή, αλλά και από την τυπικότητα των καθημερινών συζητήσεων. Χάρη στις εξατομικευμένες κάρτες μας για του Αγίου Βαλεντίνου (με τη στήριξη και των φοβερών μας συνεργατών σε κάθε χώρα), οι χρήστες μπορούν να σπάσουν τον πάγο σε μια συζήτηση ή να ξεπεράσουν τα όρια του χρόνου και του τόπου και να στείλουν αγάπη χωρίς σύνορα. Ακόμη κι αν ο Βαλεντίνος τους δεν γνωρίζει τα συναισθήματά τους, υπάρχει η επιλογή για ινκόγκνιτο αποστολή. Αν λάβετε ένα μήνυμα αγάπης από Viberτίνο, μη σιγήσετε. Απαντήστε του!», σχολίασε σχετικά με την πρωτοβουλία η Zarena Kancheva, Marketing και PR Director της Rakuten Viber, CEE.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ταξίδι αυτό επικοινωνίας που προσφέρει το Viber, ξεκινά με ένα κουίζ που οδηγεί τους χρήστες μέσα από διάφορες ερωτήσεις και απαντήσεις που ταιριάζουν στην διάθεσή τους, είτε ψάχνουν για τον έρωτα, είτε θέλουν να μοιράσουν αγάπη. Για τους πιο γενναιόδωρους, υπάρχει η επιλογή να δημιουργήσουν κάρτες και να τις αφήσουν σε ένα εικονικό ταχυδρομικό κουτί όπου μπορεί κάποιος ξένος να παραλάβει τη δική του δόση καλής διάθεσης! Επίσης, ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες του Viber, όπως αυτοκόλλητα, GIFs αλλά και βίντεο με σχήμα καρδιάς θα κρατήσουν ψηλά τους σφυγμούς της αγάπης μέσα στην εφαρμογή. 
 

Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, η Rakuten Viber στοχεύει σε εκατομμύρια αποστολές καρτών. Η εφαρμογή θα παρακολουθήσει την πρόοδο στις διάφορες χώρες όπου θα είναι ενεργή η καμπάνια και θα ανακοινώσει σε ποιο σημείο του κόσμου μοιράστηκε περισσότερη αγάπη. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης