H Κωτσόβολος σημείωσε νέο ρεκόρ για τον κύκλο εργασιών της κατά το οικονομικό έτος 2018-2019, φτάνοντας τα 520 εκατ. ευρώ σε τζίρο, τον υψηλότερο που έχει σημειωθεί στα 69 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας.

To ρεκόρ του πάνω από μισού δισ. ευρώ αποτελεί αύξηση κατά 12,5% σε σχέση με την αντίστοιχη προηγούμενη χρονιά, το οποίο οφείλεται σε έναν αριθμό επιμέρους παραγόντων. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Κωτσόβολος, Γιάννη Βασιλάκο, σημαντικό ρόλο σε αυτήν την επιτυχία έπαιξαν οι πωλήσεις κατά την περίοδο της Black Friday (+20%), οι οποίες συνεχίστηκαν και κατά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο, αλλά και οι πωλήσεις τηλεοράσεων (και μάλιστα μεγαλύτερων ιντσών) ελέω Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος, Γιάννης Βασιλάκος.

Παράγοντες υπήρξαν και οι αυξήσεις στις πωλήσεις των premium smartphones, όπου ο κ. Βασιλάκος θεωρεί ότι η Κωτσόβολος είναι ο ισχυρότερος παίκτης της αγοράς, ενώ υπήρξε ανάκαμψη στα προϊόντα πληροφορικής, τα οποία είδαν σαφή αύξηση ειδικότερα στην κατηγορία του gaming, που φαίνεται να αναβιώνει ξανά μετά από χρόνια, κυρίως χάρη στα πιο εξελιγμένα gaming laptops και περιφερειακά.

Ανάμεσα σε άλλα, ο κ. Βασιλάκος μίλησε για τη θετική πλευρά του ανταγωνισμού που πλέον θα αντιμετωπίσουν από το “Πλαίσιο” με τις λευκές συσκευές, αλλά και την είσοδο των “Public” σε αυτήν την κατηγορία. “Με τον ανταγωνισμό γίνεσαι καλύτερος. Ο Κωτσόβολος βγάζει τον καλύτερό του εαυτό κατά αυτόν τον τρόπο”, ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ σημείωσε ότι “η έντονη διαφημιστική προβολή από συστημικούς παίκτες θα βοηθήσει να τονωθεί το ενδιαφέρον για την αγορά των ηλεκτρικών συσκευών”. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Κωτσόβολος για το οικον. έτος 2018-2019

Η ενημέρωση από τους υπευθύνους της εταιρείας επικεντρώθηκε στον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της Κωτσόβολος που σκοπό έχει να βελτιώσει ακόμη περαιτέρω την εμπειρία του πελάτη. Η σχέση των online αγορών/συγκρίσεων με την επίσκεψη στα φυσικά καταστήματα θα στενέψει περισσότερο και αυτό φάνηκε και από τη λογική ανασχεδιασμού του προσφάτως ανακαινισμένου καταστήματος στην Πυλαία της Θεσσαλονίκης.

Οι ζωντανές επιδείξεις στις ηλεκτρικές συσκευές, αλλά και οι ευκολίες όσον αφορά τη σύγκριση προϊόντων μέσω των “widgets”, που υπάρχουν μπροστά από τα προϊόντα και αντικαθιστούν τα “συμβατικά ταμπελάκια” δίνουν τον αέρα του καταστήματος νέας γενιάς.
 

Τα νέα widgets στο ανανεωμένο κατάστημα της Πυλαίας βελτιώνουν την εμπειρία του επισκέπτη.

Τέλος, από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, οι χρήστες της online πλατφόρμας θα βρεθούν μπροστά στο πιο εξελιγμένο e-commerce σύστημα, που θα προσφέρει μια σύγχρονη εμπειρία για τον online καταναλωτή.

 

Ακολουθεί το Δ.Τ.:

“Η Κωτσόβολος παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος 2018–2019, στις 26 Ιουνίου 2019, στη Θεσσαλονίκη, συνδυάζοντας την ημέρα αυτή με τα εγκαίνια του ανακαινισμένου καταστήματός της στην περιοχή της Πυλαίας. 

Το οικονομικό έτος 2018-2019 αποτελεί χρονιά ορόσημο, καθώς η Κωτσόβολος κατάφερε να σημειώσει πολλά ρεκόρ, έχοντας αγγίξει τον υψηλότερο κύκλο εργασιών στην ιστορία της. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα €520 εκ., σημειώνοντας αύξηση κατά 12.5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος 2017-2018, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €25.2 εκ., σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 25.1%. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €20.1 εκ., αυξημένα κατά 17.5% σε σχέση με την πρηγούμενη οικονομική χρήση. Τα ταμειακά διαθέσιμα άγγιξαν τα €95.4 εκ., καθώς επίσης οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα €10.7 εκ. Η ομάδα των 2.500 εργαζομένων έχει φτάσει την εταιρεία στην κορυφή με το υψηλότερο βαθμό λειτουργικής αριστείας. 

Με συνεχείς επενδύσεις στο εκτενές δίκτυο των 93 φυσικών καταστημάτων, η Κωτσόβολος προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις τόσο για τους ιδιώτες όσο και για τους επαγγελματίες δημιουργώντας μία μοναδική αγοραστική, αλλά και after sales εμπειρία. Οι ανανεωμένοι χώροι των καταστημάτων βοηθούν στην επιλογή του κατάλληλου προϊόντος για κάθε ανάγκη, εφόσον ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει τις συσκευές πριν την αγορά του. Το www.kotsovolos.gr, αλλά και το τηλεφωνικό κέντρο (210 2899 999) αποτελούν τα άμεσα σημεία επικοινωνίας με τον καταναλωτή, αφού μπορεί εύκολα και γρήγορα να κάνει τις αγορές του και να παραλάβει όπου επιθυμεί.     

Η σύγχρονη αισθητική και ο πελατοκετρικός σχεδιάσμος χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο καταστημάτων της εταιρείας που μπορεί να συναντήσει κανείς στο ανακαινισμένο κατάστημα της Κωτσόβολος στην περιοχή της Πυλαίας. Σε ένα κατάστημα συνολικής επιφάνειας 4.034 τ.μ., οι επισκέπτες μπορούν να βρουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, αλλά και να ενημερωθούν για τις πρωτοποριακές λύσεις που κάνουν τη ζωή όλων καλύτερη. Πλούσια οικοσυστήματα των Xiaomi, Somfy, TP Link, Bosch, Siemens και Philips που προσομοιάζουν το «έξυπνο σπίτι», παρουσιάζονται σε ένα ξεχωριστό χώρο και κάνουν την τεχνολογία προσιτή σε όλους. Στο ανακαινισμένο κατάστημα, οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για νέες, αποκλειστικές συνεργασίες, όπως με τα premium brands ‘Bang & Olufsen’, για αναβαθμισμένη ποιότητα ήχου, iRobot, την κορυφαία εταιρία ρομποτικών σκουπών στον κόσμο και Franke, για κουζίνες που χαρακτηρίζονται για τον εκλεπτισμένο σχεδιασμό και τη λειτουργικότητά τους. Το κατάστημα διαθέτει μία πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα με την υπογραφή της εταιρείας Centro, με συσκευές που βοηθούν στον εργονομικό σχεδιασμό και τις πρακτικές λύσεις σε έναν χώρο, όπως η εστία – απορροφητήρας Nikola Tesla. Παράλληλα, ο χώρος του gaming περιμένει να φιλοξενήσει τους «φίλους της αδρεναλίνης» σε πραγματικές δοκιμές όλων των PCs και κονσολών, αλλά και ο χώρος με τους συντηρητές κρασιών καλεί τους οινοχόους ή όσους αγαπούν το καλό κρασί να ενημερωθούν για το βέλτιστο τρόπο συντήρησής τους με όλες τις τελευταίες προτάσεις της αγοράς. Τέλος, οι ηλεκτρονικοί οδηγοί (widgets) προσφέρουν άμεση ενημέρωση για τα αναλώσιμα που χρειάζεται η συσκευή, είτε αφορά τις σακούλες για ηλεκτρικές σκούπες ή τα μελάνια των εκτυπωτών, αλλά και τα Ταμεία Express βοηθούν στην άμεση εξυπηρέτηση των πελατών να υλοποιήσουν τη συναλλαγή τους, χωρίς να περάσουν από το κεντρικό ταμείο.

Η Κωτσόβολος καταφέρνει να μένει πάντα Νο1 στον κλάδο των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, καθώς συνεχώς ανανεώνεται και προσφέρει λύσεις και υπηρεσίες, οι οποίες «καλομαθαίνουν» τους πελάτες της που την εμπιστεύονται για σχεδόν 70 χρόνια. “

 

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης