Εν μέσω της πανδημίας του Covid-19 και της υγειονομικής κρίσης που έχει επιφέρει, υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εξελιχθούν. 

Πώς; Υιοθετώντας εργαλεία και υπηρεσίες που θα βελτιώσουν τόσο τον τρόπο λειτουργίας τους, όσο και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν στους πελάτες τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό ακριβώς έκανε και η εταιρεία εμπορίας εκτυπωτών «Ζησόπουλος» στη Δράμα, που έχει ενσωματώσει τις «after-sale» υπηρεσίες στην κουλτούρα της, επιθυμώντας την πλήρη ικανοποίηση των πελατών της για όλη τη διάρκεια ζωής των προϊόντων της. Για τον Managing Director της «Ζησόπουλος», Αλέξη Ζησόπουλο, το να κερδίζουν -ακόμα κι απομακρυσμένα- την εμπιστοσύνη του πελάτη ικανοποιώντας τις ανάγκες του και παρέχοντας λύσεις στα προβλήματα, είναι το μεγαλύτερο στοίχημα.

Πώς επιτυγχάνεται όμως αυτό, εν μέσω της απαγόρευσης των μετακινήσεων και της αποστασιοποίησης των επαφών και ενώ οι τηλεπωλήσεις έγιναν «υποχρεωτικές»;

Δείτε το βίντεο:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ολοκληρωμένη λύση έρχεται με τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων της COSMOTE

Μέσω του COSMOTE Digital Office που αφορά σε σταθερή τηλεφωνία, υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου και Internet, καθώς και  υπηρεσίες για συνεργασία μέσω web, οι επιχειρηματίες κατάφεραν να «θωρακίσουν» το προσωπικό τους, παρέχοντας τόσο ευελιξία όσο και σταθερότητα. «Με το PC Client συνεχίζουν να εργάζονται σαν να μην έχουν φύγει ποτέ από το γραφείο», δηλώνει ο κ.Ζησόπουλος. Παράλληλα, όπως αναφέρει, κατόρθωσαν να σταθούν δίπλα στον πελάτη τους, χωρίς να διακοπεί η ροή εργασίας τους.

Τι θα συνέβαινε αν δεν υπήρχαν αυτές οι δυνατότητες; Δυστοπικό σενάριο, καθώς λόγω του lockdown, πολλές επιχειρήσεις θα ήταν υποχρεωμένες να «παγώσουν» τις δραστηριότητές τους, με ότι προβλήματα μπορεί να συνεπάγεται αυτό για τους καταναλωτές και την -απαραίτητη πολλές φορές- υποστήριξη που έχουν ανάγκη για τη χρήση των προϊόντων.

Συγκεκριμένα, η υπηρεσία Digital Office της COSMOTE παρέχει στην κάθε επιχείρηση σταθερή τηλεφωνία για τον κάθε εργαζόμενο, Internet σε κάθε σημείο παρουσίας της (π.χ. υποκατάστημα, αποθήκη) και υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου προηγμένων δυνατοτήτων, χωρίς να χρειάζεται η αγορά και η συντήρηση τηλεφωνικού κέντρου, καθώς και εργαλεία για συνεργασία μέσω web.

Επιπλέον, επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη διαχείριση όλων των υπηρεσιών τηλεφωνικού κέντρου μέσα από το COSMOTE Digital Office portal, είτε για τον διαχειριστή (admin) της επιχείρησης, είτε για έναν απλό χρήστη της υπηρεσίας.

Οι επιχειρηματίες που επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για το COSMOTE Digital Office αλλά και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που ταιριάζουν στην δική τους επιχείρηση, μπορούν να επισκεφθούν το www.cosmote.gr/business.  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης