Το επόμενο hardware project του Facebook είναι τα «έξυπνα» γυαλιά που σχεδιάζει μαζί με τη Ray-Ban, τα οποία αναμένεται να αποτελέσουν την αρχή μιας νέας εποχής.

Στην πιο πρόσφατη διάσκεψη για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, ο CEO του Facebook, Mark Zuckerberg, δήλωσε πως «τα γυαλιά έχουν το δικό τους ξεχωριστό σχέδιο και θα επιτρέπουν στο χρήστη να κάνει πολλά και διαφορετικά πράγματα». «Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος σκεπτόμενος τι μπορούν να κάνουν και τι θα μπορούμε να προσφέρουμε στους χρήστες», συμπλήρωσε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρ’ όλα αυτά, ο Zuckerberg δεν διευκρίνισε πότε θα κυκλοφορήσουν τα smart glasses, ούτε τι χρησιμότητα θα έχουν ακριβώς και πως θα είναι εμφανισιακά. Όταν είχε πραγματοποιηθεί η πρώτη ανακοίνωση του project, πριν από περίπου δύο χρόνια, το Facebook είχε δηλώσει πως τα εν λόγω γυαλιά θα κάνουν το “ντεμπούτο” τους μέσα στο 2021, όμως η πανδημία ανάγκασε την εταιρεία να αναβάλει τα σχέδιά της.

Το design των γυαλιών έχει αναλάβει η EssilorLuxottica (Ray-Ban), μια από τις πιο έμπειρες εταιρείες στον χώρο αυτό, που ξεχωρίζει για τον πρωτότυπο σχεδιασμό της. Το Facebook δεν τα κατηγοριοποιεί ως συσκευή επαυξημένης πραγματικότητας και όπως όλα δείχνουν, ο τεχνολογικός γίγαντας θα τα χρησιμοποιήσει για τη διαμοίραση πληροφοριών, αλλά και για διαφημίσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Ελένη Δρίβα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης