Ο CEO του Netflix, Reed Hastings, ανακοίνωσε ότι η υπηρεσία ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές στο σχεδιασμό της.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Mobile Syrup, ο CEO της εταιρείας σκέφτεται να κάνουν διαθέσιμη μια νέα ενημέρωση για τη υπηρεσία που θα αλλάξει εντελώς το UI (διεπαφή χρήστη), ώστε να γίνει πιο ευχάριστη για όλους τους συνδρομητές. Η αλλαγή θα γίνει από το grid στιλ που έχει τώρα (σε μορφή σειρών και στηλών) σε magazine στιλ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O Hastings σχολίασε ότι οι φωτογραφίες έτσι όπως είναι τώρα του θυμίζουν… αγγελίες και θεωρεί ότι θα έπρεπε να “λάμπουν” τα προγράμματα όπως σε περιοδικό ώστε να τραβούν περισσότερο το ενδιαφέρον οπτικά.

Αντίθετη άποψη από τον Hastings, έχει ο αντιπρόεδρος του Netflix, Steve Johnson, ο οποίος θεωρεί ότι το ήδη υπάρχον σύστημα (grid) βοηθά πολύ τους χρήστες και έχει γίνει πλέον πολύ δημοφιλές. “Έχουμε δει ότι το grid δουλεύει αρκετά καλά σε όλο τον κόσμο. Ενώ ανέφερα όμως ότι δουλεύει καλά, δεν θα δουλεύει έτσι για πάντα. Και νομίζω ότι πρέπει να πάμε και βαθύτερα.”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Netflix κάνει πολλές δοκιμές στο UI, όπως για παράδειγμα το μέγεθος των τίτλων, ενώ εξετάζουν και την ιδέα να προβάλλουν κατευθείαν το επεισόδιο που επρόκειτο να παρακολουθήσετε, αμέσως μόλις ανοίγει η εφαρμογή. Λιγότερο από το 50% των διαφόρων δοκιμών είναι επιτυχημένες, αλλά η εταιρεία μαθαίνει από κάθε τεστ και συνεχίζει να βελτιώνει τις υπηρεσίες της.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης