Ο διαχωρισμός της HONOR από τη HUAWEI δείχνει πως είχε θετική εξέλιξη για την πρώτη, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Counterpoint Researchis. H σειρά HONOR 50 φαίνεται πως σηματοδοτεί τη νέα αρχή της εταιρείας και τη βάζει ξανά “μέσα στο παιχνίδι”.

Η HONOR σημείωσε σημαντική αύξηση τους τελευταίους δύο μήνες στην αγορά της Κίνας, ανακτώντας το μερίδιό της, που αντιστοιχεί στο 8,4% για τον Ιούνιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις της σύμφωνα με την Counterpoint αυξήθηκαν κατά 36% για το διάστημα 21 Ιουνίου έως 4 Ιουλίου σε σχέση με τις 2 προηγούμενες εβδομάδες, καθώς κυκλοφόρησαν τα HONOR 50 και HONOR 50 Pro στην αγορά της Κίνας στις 25 Ιουνίου. Μάλιστα τον επόμενο μήνα αναμένεται να κυκλοφορήσει και η ναυαρχίδα της εταιρείας, η σειρά Magic 3, άρα εύλογα συμπεραίνει κάποιος πως θα συνεχιστεί η άνοδος και τους αμέσως επόμενους μήνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Πρόεδρος της εταιρείας, George Zhao, αποκάλυψε ότι πάνω από 4.000 υπάλληλοι επαναπροσλήφθηκαν στα νέα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μετά  το “διαζύγιο” με τη Huawei και οι χρήστες εκτιμούν αυτήν τη συνέχεια του brand. Παράλληλα, η HONOR απέκτησε μεγαλύτερο δίκτυο διανομής στην Κίνα, κάτι που σίγουρα βοήθησε στις πωλήσεις.

Στην Ελλάδα αναμένεται να δούμε τον επόμενο μήνα τη σειρά HONOR Magic 3, που θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της εταιρείας για τα κινητά και στη χώρα μας.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης