H Microsoft ετοιμάζεται να διανέμει ένα σημαντικό SDK (εργαλείο ανάπτυξης λογισμικού) που θα επιτρέπει στους προγραμματιστές να ενσωματώσουν το Xbox Live σε όποιο τίτλο τρέχει σε PC, Xbox, iOS, Android και Nintendo Switch. Η εταιρεία αναμένεται να ανακοινώσει το Xbox Live για τις πλατφόρμες αυτές (cross-platform) τον επόμενο μήνα.

Κάποια παιχνίδια σε Android και iOS ήδη έχουν Xbox Live Achievements, αλλά είναι ενεργοποιημένα μόνο για τους τίτλους της Microsoft Studios και δεν είναι αρκετά διαθέσιμα αυτήν τη στιγμή. “Το Xbox Live επεκτείνεται από 400 εκατ. συσκευές gaming και 68 εκατ. ενεργούς χρήστες σε πάνω από 2 δισ. συσκευές με τη νέα συνδυαστική πλατφόρμα.”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο εγχείρημα θα επιτρέπει στους προγραμματιστές να ενσωματώνουν τις λίστες των φίλων, τη λειτουργία πολλαπλών παικτών, αλλά και τα Achievements στα ήδη υπάρχοντα παιχνίδια για κινητά. Αποτελεί σημαντικό κομμάτι για τη νέα αποστολή της Microsoft όσον αφορά στο gaming, καθώς επιδιώκει να αποκτήσει έδαφος και εκτός των παραδοσιακών αγορών των PC και Xbox, και να προσφέρει λογισμικό, υπηρεσίες και παιχνίδια σε χρήστες που παίζουν σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες.

Η Microsoft επίσης εργάζεται επάνω σε μία xCloud game streaming υπηρεσία, που θα μπορεί να stream-άρει παιχνίδια Xbox σε PC, κονσόλες και φορητές συσκευές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε συνδυασμό με το Xbox Game Pass, η εταιρεία προσπαθεί να γίνει το “Netflix για το gaming”, με μια συνδρομή που προσφέρει πρόσβαση σε παιχνίδια, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα στην οποία παίζετε. Αν καταφέρει να πείσει τους developers να δώσουν πρόσβαση στα social και multiplayer κομμάτια των παιχνιδιών, τότε η υπηρεσία θα αρχίσει να αποκτά υπόσταση για όσους παίζουν σε κονσόλες και φορητές συσκευές.

Λογικά θα μάθουμε περισσότερα για τα σχέδια της Microsoft στην έκθεση GDC, στις 18 Μαρτίου.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης