Ram Rum: Ένα παιχνίδι «διαμάντι» από μια μικρή ελληνική ομάδα ανάπτυξης

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2016, 17:20
Ram Rum: Ένα παιχνίδι «διαμάντι» από μια μικρή ελληνική ομάδα ανάπτυξης
Συνέντευξη-Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

Ένα παιχνίδι που μας τράβηξε την προσοχή στο συνέδριο AthensCon 2016, που πραγματοποιήθηκε στις 3-4 Δεκέμβρη στο κλειστό γήπεδο Τάε Κβον Ντο, στο Π. Φάληρο ήταν το Ram Rum της Lucid Ferret.


Η ταλαντούχα ομάδα ανάπτυξης του τίτλου αποτελείται μόλις από τρία άτομα! Το Ram Rum είναι το πρώτο τους παιχνίδι και είναι ανεπτυγμένο στη μηχανή γραφικών Unreal Engine 4. Το παιχνίδι ήταν σε πολύ πρώιμη μορφή, καθώς βρίσκεται μόλις στο δεύτερο μήνα ανάπτυξής του. Αυτό που είδαμε όμως είναι άκρως εντυπωσιακό για τόσο μικρή ομάδα και για το ελάχιστο χρονικό διάστημα της ανάπτυξής του. Καθίσαμε στο περίπτερό τους να μας παρουσιάσουν τον τίτλο με άκρατο ενθουσιασμό και καταλήξαμε να περνάμε περισσότερο χρόνο απ' ότι υπολογίζαμε χάρη στο εθιστικό gameplay. Μπορεί το παιχνίδι ακόμα να απέχει από την τελική του μορφή, αλλά σίγουρα ήδη υπάρχει το συστατικό που ονομάζεται «διασκέδαση».



Ο τίτλος σάς δίνει τον έλεγχο ενός εκ των τεσσάρων καραβιών σε μια πίστα, καθώς εσείς βλέπετε από πάνω (top down). Σκοπός σας είναι να βυθίσετε τα άλλα τρία πλοία χρησιμοποιώντας τα κανόνια σας, αλλά και την κίνηση ram (σύγκρουση). Είναι απλό και εξαιρετικά εθιστικό.

Συνέντευξη του Άλεξ Ελευθερίου, Commercial Manager της Lucid Ferret:


Λίγα λόγια από την Lucid Ferret:

«Η ομάδα Lucid Ferret έχει δημιουργηθεί από τρεις καλούς φίλους: τον Παύλο, τον Δημήτρη και τον Άλεξ. Είμαστε πολύ νέοι στον χώρο, αφού επίσημα λειτουργούμε σαν ομάδα από την 1η Σεπτεμβρίου 2016.

Γεμάτοι πάθος για τα βίντεο-παιχνίδια, μετά από ατέλειωτες ώρες παιχνιδιού και διασκέδασης πήραμε τη δύσκολη απόφαση να σταματήσουμε να παίζουμε και να ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε τις δικές δημιουργίες. Οι δυσκολίες και τα ρίσκα είναι αμέτρητα, όμως είμαστε αποφασισμένοι να μην το βάλουμε κάτω.



Αν και βρισκόμαστε στον χώρο του game developing για μικρό χρονικό διάστημα, έχουμε ήδη κάνει το πρώτο μας demo. Ο στόχος μας ήταν να κάνουμε ένα μικρό παιχνίδι, απλό, που να μπορεί να το παίξει ο καθένας με ευκολία και ταυτόχρονα να είναι πολύ διασκεδαστικό. Αυτό, είναι το Ram Rum!

Σαν πρώτο project, το είδαμε σαν ένα τεστ και είχαμε βάλει προσωπικό deadline μόνο έναν μήνα. Καταφέραμε και πετύχαμε τον στόχο μας, αφού θυσιάσαμε τις εξόδους μας και τον ύπνο μας, αλλά αποφασίσαμε να το δουλέψουμε για ακόμη έναν μήνα και να το παρουσιάσουμε στην AthensCon 2016 που για καλή μας τύχη, είχε και πολύ μεγάλη επιτυχία. Οι αλλαγές που έγιναν στο παιχνίδι σε έναν μήνα, ήταν κυρίως αισθητικές στην εμφάνιση του παιχνιδιού.

Επιλέξαμε το low poly style γιατί θέλαμε να δώσουμε ένα πιο έντονο χρώμα στο παιχνίδι μας και κατά τη γνώμη μας, είναι και πιο όμορφο. Χρειαζόμαστε αρκετό polish για να κάνουμε τα levels πιο γεμάτα, αν και η λίστα για το τι μπορούμε να βάλουμε στο παιχνίδι για να το κάνουμε καλύτερο είναι τεράστια. Δυστυχώς ο περιορισμένος μας χρόνος δε μας επέτρεψε να έχουμε έτοιμο κάτι παραπάνω από αυτό, που μπορείτε να δείτε σήμερα. Για παράδειγμα, ένα από τα στοιχεία, που σκοπεύουμε να βάλουμε κάποια στιγμή στο μέλλον, είναι ένα Kraken, που θα πρέπει να το πολεμήσουν όλοι οι παίκτες μαζί πριν προλάβει να καταβροχθίσει όλα τα καράβια.



Η ιστορία του παιχνιδιού είναι απλή. Στην αρχαιότητα, τα χρήματα δεν είχαν τόση αξία όσο στη σημερινή μας ζωή. Η καλοπέραση με τα αγαπημένα τους πρόσωπα ήταν το παν και αυτό ασφαλώς γινόταν με... ρούμι. Δυστυχώς όμως, όλα τα καλά έχουν ένα τέλος. Το ρούμι τελείωσε και βασιλιάδες από την Ελλάδα, Vikings, Mayans και Αιγύπτιοι παίρνουν το καλύτερο τους πλοίο και είναι έτοιμοι να συγκρουστούν με τους εχθρούς τους ώστε να του κλέψουν λίγο ρούμι, αφού όπως λένε και οι βασιλιάδες τις ιστορίας μας «ακόμη και το ακριβότερο ποτήρι, είναι άχρηστο όταν είναι άδειο».

Ο στόχος σας είναι να βυθίσετε τους άλλους 3 αντιπάλους σας είτε συγκρούοντας το δικό σας καράβι πάνω τους, είτε πετυχαίνοντάς τους με τα κανονιά σας. Όλο αυτό, γίνεται με έναν πάρα πολύ διασκεδαστικό τρόπο.»


Διαβάστε επίσης:

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2016, 17:23