Το Death Stranding κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2019 και λόγω της πρωτότυπης και… παράξενης προσέγγισής του όσον αφορά στο gameplay, χαρακτηρίστηκε ως ένα ιδιαίτερο βιντεοπαιχνίδι, κάτι που, θεωρητικά, θα μπορούσε να αποθαρρύνει πολλούς παίκτες από την αγορά του.

Στην πράξη, όμως, φαίνεται πως το νεότερο παιχνίδι του Hideo Kojima τα πήγε «αρκετά καλά», όπως δήλωσε και ο επικεφαλής του publishing της Kojima Productions, Jay Boor.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την ακρίβεια, το Death Stranding έχει ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως από τον Μάρτιο του 2021, νούμερο που κρίνεται ικανοποιητικό από την εταιρεία ανάπτυξης και το οποίο αναμένεται να αυξηθεί αρκετά μέχρι το τέλος της χρονιάς χάρις στη νέα έκδοση του τίτλου (Director’s Cut), που θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο για το PlayStation 5.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης