Μόνο το τελευταίο τρίμηνο του 2019 το Facebook αύξησε κατά 8% τους ενεργούς μηνιαίους χρήστες του (όσους το χρησιμοποιούν έστω μια φορά το μήνα), οι οποίοι πλέον έφθασαν περίπου τα 2,5 δισεκατομμύρια. Ο αριθμός αυξάνεται σε 2,9 δισεκατομμύρια, αν συνυπολογισθούν και οι μηνιαίοι χρήστες των συγγενικών υπηρεσιών που ανήκουν στο Facebook (WhatsApp, Instagram, Messenger).

Από την άλλη, το Facebook, που είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πωλήσεων online διαφημίσεων παγκοσμίως, στο τέταρτο τρίμηνο του 2019 παρουσίασε επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων του (25% σε σχέση με πριν ένα έτος), ενώ και οι δαπάνες του παρέμειναν πολύ υψηλές (αύξηση 34% στα 12,2 δισεκατομμύρια δολάρια).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο παραδέχθηκε ότι, καθώς επεκτείνεται διεθνώς, η ανάπτυξή του θα συνεχίσει να επιβραδύνεται, κάτι που θα φανεί και στο πρώτο τρίμηνο του 2020. Αυτό, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, γεννά ανησυχίες στους επενδυτές της Γουόλ Στριτ ότι οι μέρες του παρελθόντος με τον αστρονομικό ρυθμό ανάπτυξης (άνω του 40%) ανήκουν πια στο παρελθόν.

Το Facebook έκανε επίσης γνωστό ότι έφθασε σε διακανονισμό να καταβάλει 550 εκατομμύρια δολάρια για μια αγωγή εναντίον του στο Ιλινόις, η οποία αφορούσε την κατηγορία ότι συνέλεγε και αποθήκευε παρανόμως βιομετρικά δεδομένα για εκατομμύρια χρήστες του χωρίς τη συγκατάθεσή τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης