Ένα νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι εδώ! Και το όνομα αυτού… Ello. 

Το Ello, το οποίο θεωρείται ως ένας ακόμη ανταγωνιστής του Facebook, δημιουργήθηκε από τον σχεδιαστή Paul Budnitz.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για ένα «invite-only» social network, που σύμφωνα με τον δημιουργό του δέχεται καθημερινά πάνω από 27.000 αιτήσεις, από άτομα που επιθυμούν να λάβουν πρόσκληση εγγραφής.

Το πλεονέκτημά του, σε σχέση με τα αντίστοιχα μέσα, είναι ότι δεν επιδιώκει να συλλέξει προσωπικά δεδομένα, για εμπορική χρήση, καθώς δεν έχει καθόλου διαφημίσεις.

Εξάλλου, ο δημιουργός του υπόσχεται να μην προσθέσει ποτέ διαφημίσεις ή να πουλήσει πληροφορίες των χρηστών του. Σε περίπτωση που το κάνει αυτό, αναφέρει ότι θα χάσει σχεδόν όλη την κοινότητά του και προσθέτει ότι για όποιον θέλει υπάρχει επιλογή να κάνει delete τον λογαριασμό του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αφού δεν θα βγάζει χρήματα από τις διαφημίσεις, θα ζητά ένα μικρό αντίτιμο για τη χρήση των νέων featutes του. 

Το Ello κινείται στην ίδια λογική με τους ανταγωνιστές τους, καθώς κι εδώ απαιτείται η δημιουργία λογαριασμού, με τους χρήστες να μπορούν να ανεβάζουν φωτογραφίες, posts και σχόλια. Σε αντίθεση με το Facebook υποστηρίζει και GIFs.

Παράλληλα, στη νέα ιστοσελίδα υπάρχει ένα Noise section, το οποίο δείχνει posts από άγνωστα άτομα, ενώ στο μέλλον θα προστεθούν χαρακτηριστικά όπως το μπλοκάρισμα ενός χρήστη, ενσωμάτωση μουσικής και βίντεο με το SoundCloud, private accounts, reposts, iPhone και Android app, private messaging και πολλά άλλα.

Με πληροφορίες από το techblog.gr

Επιμέλεια: Μανώλης Φουσκολαγουδάκης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης