Οι χορηγοί που στήριξαν τον Αυθεντικό Μαραθώνιο ανοίγουν τα χαρτιά τους στο zougla.gr

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016, 11:45
Οι χορηγοί που στήριξαν τον Αυθεντικό Μαραθώνιο ανοίγουν τα χαρτιά τους στο zougla.gr
Ρεπορτάζ: Κατερίνα Νινιού
Εικονολήπτης: Παναγιώτης Σαγκούρης
Φωτορεπορτάζ: Νίκος Χριστοφάκης


Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, λόγω της σημαντικής συμμετοχής όχι μόνο των αθλητών, αλλά και των χορηγών του κορυφαίου αυτού αθλητικού γεγονότος.

H ΟΠΑΠ Α.Ε. είναι ο μέγας χορηγός του 34ου Μαραθωνίου Αθήνας και κύριος υποστηρικτής για τη διαδρομή των 42 χλμ.

Ο ΟΠΑΠ ανακαινίζει τα 2 μεγαλύτερα παιδιατρικά νοσοκομεία της χώρας, «Αγία Σοφία» και «Παν. & Αγλαΐας Κυριακού» και δίνει την ευκαιρία σε όλους να συμμετάσχουν στο μεγάλο αυτό έργο. Για τη μεγάλη αυτή προσπάθεια του ΟΠΑΠ μίλησαν ο Καμίλ Ζιγκλέρ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, ο Οδυσσέας Χριστοφόρου, Γενικός Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και ο Πετρ Μετεγιόφσκι, Διευθυντής Μάρκετινγκ της ΟΠΑΠ Α.Ε., και ενημέρωσαν για το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «something better» και τη σημασία του για την υποστήριξη των παιδιών.



Η WIND, επίσημος χορηγός του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας από το 2011, και ονομαστικός χορηγός στους Αγώνες δρόμου των 5 & 10χλμ., καθώς και Τηλεπικοινωνιακός πάροχος της διοργάνωσης, έδωσε για μια ακόμα φορά δυναμικό «παρών», τονίζοντας μέσα από τον αθλητισμό τις αξίες της προσπάθειας, της συμμετοχής και της κοινωνικής αλληλεγγύης.
 
H WIND Running Team αποτελείται από εργαζόμενους, συνεργάτες, συνδρομητές και φίλους της WIND. Τα μέλη της ομάδας τρέχουν πάντα για καλό σκοπό, προάγοντας την άθληση, όχι μόνο ως τρόπο ζωής αλλά και ως μέσο κοινωνικής αλληλεγγύης. Δείτε τις δηλώσεις της Ειρήνης Αναστασιάδου, Υπεύθυνης Εταιρικής Επικοινωνίας, στο φακό του zougla.gr:


Για την BMW Hellas, ως επίσημο χορηγό του Μαραθωνίου, μίλησε και η Marketing Manager της εταιρίας, Noέλ Σακελλαροπούλου και τόνισε τη συμβολή της BMW στο έργο του ΣΕΓΑΣ, παρέχοντας το κονβόι αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση της διοργάνωσης αλλά και χρήματα για την επίτευξη των στόχων. «Η BMW έχει ψηλά τις  έννοιες όπως βιωσιμότητα,φιλικότητα προς το περιβάλλον και το αποδεικνύει μέσα από τα μοντέλα της», σημείωσε χαρακτηριστικά.


Η AEGEAN, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τον ΣΕΓΑΣ και ως Επίσημος Χορηγός του 34ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, στηρίζει έμπρακτα και φέτος, με μία σειρά ενεργειών, τη συμμετοχή, την προσπάθεια, την επιμονή, το αγωνιστικό πνεύμα και τον προσωπικό αγώνα του κάθε δρομέα. Για τη στήριξη αυτή μίλησε στο zougla.gr η Χαρά Νταλέκου, διευθύντρια Marketing της Αegean.


Δείτε φωτογραφίες από τα περίπτερα των χορηγών:




























Δείτε ακόμη:

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2016, 17:33