Ο Ίγκι Ποπ, η Σερ, η Τζένιφερ Χάντσον και άλλοι αστέρες της μουσικής βιομηχανίας ποζάρουν στον φωτογραφικό φακό του τραγουδιστή Μπράιαν Άνταμς για το ημερολόγιο Pirelli 2022.
 
Ο Καναδός ροκ σταρ και φωτογράφος φωτογράφισε τους συναδέλφους του, τραγουδιστές σε περιοδείες, σε ό,τι δεν μπορούσαν να κάνουν για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους, την περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού.
 
Ο Μπράιαν Άνταμς, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Guardian σχεδίαζε ένα άλλο πρότζεκτ, αλλά το ανέβαλε λόγω του Covid-19.
 
«Αυτό που ήταν προφανές, λόγω του Covid-19 ήταν ότι κανείς δεν εργαζόταν» είπε. «Όλοι οι μουσικοί παγκοσμίως είχαν ουσιαστικά σταματήσει να εργάζονται, οπότε πρότεινα στην Pirelli να κάνουμε ένα αφιέρωμα στις περιοδείες, επειδή ήταν το μόνο πράγμα που δεν μπορούσαμε να κάνουμε».
 
Το ημερολόγιο με θέμα «On The Road» που προκύπτει θα διερευνά διαφορετικές πτυχές της ζωής των μουσικών στον δρόμο, σε διαφορετικές ώρες της ημέρας, είτε ξυπνούν σε δωμάτιο ξενοδοχείου, είτε ταξιδεύουν με λεωφορείο, είτε στα παρασκήνια.
 
Το ημερολόγιο θα κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο και θα περιλαμβάνει επίσης φωτογραφίες των Rita Ora, Bohan Phoenix, St Vincent, Saweetie και Kali Uchis.
 
Ο Άνταμς, ο οποίος εργάστηκε ως επαγγελματίας φωτογράφος για πάνω από μια δεκαετία προστίθεται στη λίστα διακεκριμένων καλλιτεχνών που έχουν επιμεληθεί το ημερολόγιο, όπως Άνι Λίμποβιτζ, Πίτερ Λίντμπεργκ.
 
«Υπάρχει σχεδόν άμεση κατανόηση, όταν ένας μουσικός συναντά έναν άλλον, ακόμα κι αν δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ ξανά στο παρελθόν του γεγονότος ότι εσύ είσαι μουσικός και εγώ είμαι μουσικός» ανέφερε ο Μπράιαν Άνταμς στο CNN προσθέτοντας ότι «απεικονίζει τους ανθρώπους με όσο το δυνατόν καλύτερο τρόπο».
 
Οι καλλιτέχνες της μουσικής φωτογραφήθηκαν στο Λος Άντζελες και στο Κάπρι και το ημερολόγιο θυμίζει εξώφυλλο άλμπουμ.
 
«Στον δρόμο ήμουν τα τελευταία 45 χρόνια, επειδή η ζωή ενός μουσικού αποτελείται από δρόμους, ταξίδια, διαμονή σε ξενοδοχεία, ώρες στα παρασκήνια των σταδίων» είπε ο Άνταμς εξηγώντας από που άντλησε έμπνευση.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης