Ο γαλλικός οίκος μόδας Louis Vuitton παρουσίασε την Τρίτη τη συλλογή του, την τελευταία ημέρα της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού, προτείνοντας μπλούζες και φορέματα με συνθήματα πάνω τους, μεταξύ αυτών ένα πουλόβερ με το ρήμα Vote (Ψηφίστε).

Το συγκεκριμένο look ήταν το πρώτο που διέσχισε την πασαρέλα, ενώ το ακολούθησαν άλλα συνθήματα όπως skate, bounce (αναπήδα) ή drive (οδήγα), σε δημιουργίες για τους λάτρεις του σκέιτ και όχι μόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο οίκος, ιδιοκτησίας του ομίλου LVMH, δεν συνέδεσε με κάποιο συγκεκριμένο πλαίσιο τα συνθήματά του, αν και η επίδειξη πραγματοποιήθηκε εβδομάδες πριν από τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ.

Από την πλευρά του, ο σχεδιαστής της γυναικείας συλλογής του οίκου Νικολά Γκεσκιέρ είπε ότι το σόου ήθελε να επισημάνει πως η συλλογή επικεντρώνεται στα ολοένα και πιο ρευστά όρια μεταξύ των φύλων, με ορισμένα oversized T-shirt να μπορούν να απευθύνονται τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες.

«Τα print που επιλέχθηκαν, σε ορισμένα από τα στυλ, έχουν δημιουργηθεί από λέξεις οι οποίες είναι σαν θετικές προσταγές», λέει ο Γκεσκιέρ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ήθελα να αποδώσω μια ενεργητική, δραστήρια, τολμηρή συλλογή».

Ο Vuitton πραγματοποίησε το σόου, όπου τηρήθηκαν οι κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης, μία από τις λίγες επιδείξεις με φυσική παρουσία στο Παρίσι αυτήν την περίοδο λόγω της πανδημίας του νέου κορονοϊού, στο La Samaritaine, ένα πρόσφατα ανακαινισμένο κατάστημα, ηλικίας 150 ετών, ιδιοκτησίας του LVMH.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης