Ένα από τα εικονικά πρόσωπα της μόδας τη δεκαετία του ’90 επιστρέφει για να εκφραστεί ως φωτογράφος και καλλιτεχνική διευθύντρια.

Η Έλενα Κρίστενσεν (Helena Christensen) στην πραγματικότητα συνεργάστηκε με το brand H&M για τη νέα capsule ανοιξιάτικη συλλογή, φροντίζοντας προσωπικά και για τις φωτογραφικές λήψεις της διαφημιστικής εκστρατείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συλλογή Helena ChristensenxH&M θα είναι διαθέσιμη από τις 30 Ιανουαρίου σε καταστήματα σε όλο τον κόσμο, καθώς και στην ηλεκτρονική σελίδα του brand.

Τα ενδύματα που σχεδιάστηκαν από την ομάδα του σουηδικού brand σε συνεργασία με το supermodel περιλαμβάνουν υπερμεγέθη πουκάμισα με στρογγυλεμένες άκρες, t-shirts και φούτερ με τυπωμένες φωτογραφίες λουλουδιών της Κρίστενσεν σε χρώματα λευκό, μαύρο και γκρι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση της συνεργασίας με την Έλενα Κρίστενσεν, η οποία είναι γνωστή σήμερα και για το ανθρωπιστικό της έργο, ένα πραγματικό είδωλο μπροστά και πίσω από την κάμερα. Οι όμορφες φωτογραφίες των λουλουδιών που εντυπωσιάζουν στα ενδύματα είναι εμπνευσμένα από το streetwear της δεκαετίας του ’90, που είναι χαλαρά και μοντέρνα» αναφέρει η Maria Östblom, επικεφαλής σχεδιασμού γυναικείων ενδυμάτων του brand.

«Η συνεργασία με την H&M ήταν μια συναρπαστική εμπειρία, καθώς μου δόθηκε η ευκαιρία να δω τις φωτογραφίες μου να ζωντανεύουν μέσα από μια συλλογή ρούχων, την οποία μάλιστα μπόρεσα να αποτυπώσω μέσα από το φακό μου κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της καμπάνιας. Ήθελα να αναδείξω τη γενιά του αύριο, ενθαρρύνοντάς τους να είναι ο εαυτός τους και να αφήσουν τις προσωπικότητές τους να λάμψουν» αναφέρει η Κρίστενσεν, Πρέσβειρα Καλής Θέλησης της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.

«Ο φωτισμός είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για μια ενδιαφέρουσα φωτογραφία» έχει δηλώσει σε συνέντευξή της στο Harper’s Bazaar UK. «Δεν πρέπει απαραίτητα να υπάρχει πολύ φως. Βρίσκω ότι η έλλειψη φωτός κάνει ένα πορτρέτο να ξεχωρίζει» τόνισε.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης