«Γεννά τεράστια ερωτηματικά» η σύμβαση του δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τονίζει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, αναφερόμενος σε πρωτοσέλιδο της ΕΦΣΥΝ. 
 
Θέτει επίσης, τα εξής ερωτήματα:
«1. Τι περιέχει και γιατί η κυβέρνηση δεν την έχει δώσει στη δημοσιότητα;
2. Ισχύει ότι θα ξεκινήσουμε να πληρώνουμε για αμαξοστοιχίες από τώρα, οι οποίες θα παραληφθούν το 2027;
3. Ισχύει ότι ακόμα και η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη βαφτίζεται άγονη, παρά το ότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση;
4. Ισχύει ότι βαφτίζεται νέα «επένδυση» η αγορά 5 αμαξοστοιχιών ηλικίας 30 ετών η οποία είχε ήδη συμφωνηθεί από το Αύγουστο του 2019;
5. Γιατί δεν έγινε διαγωνισμός, και μάλιστα μετά από τρεις παρατάσεις της υπάρχουσας σύμβασης;».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης