ΠΚ

Για να μην τρελαθούμε κιόλας, πριν από 15 χρόνια, όταν ο Κριστιάνο Ρονάλντο «έχτιζε» την καριέρα του, η Coca Cola τού άρεσε και του παράρεσε μάλιστα. Τότε τη διαφήμιζε. Δεν θα μπορούσε να κάνει και αλλιώς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τώρα που το «ταμείο» είναι γεμάτο, ο Πορτογάλος ποδοσφαιριστής έχει τη δυνατότητα και οικολόγος να το παίζει και ανθρωπιστής να είναι και να αυτοπροβάλλεται ακόμα και ως ακτιβιστής. Επειδή όμως η μνήμη δεν είναι πάντα κοντή, τουλάχιστον για όλους, να θυμηθούμε λίγο τις καταγγελίες περί βιασμού που είδαν το φως της δημοσιότητας αλλά και τις «ρυθμίσεις» οι οποίες έγιναν για να αποφευχθούν τα χειρότερα στις αίθουσες των δικαστηρίων. Με λίγα λόγια, ο ποδοσφαιριστής αποζημίωσε γενναία το θύμα του για να μην εκδικαστεί η υπόθεση.

Να θυμηθούμε επίσης τις καταγγελίες περί φοροδιαφυγής. Και πάλι ο Ρονάλντο πλήρωσε αδρά για να αποφύγει την καταδίκη.

Λένε πως η Coca Cola απώλεσε 4 δισ. δολάρια μέσα σε ένα εικοσιτετράωρο με την απομάκρυνση των μπουκαλιών του αναψυκτικού -και μάλιστα επιδεικτικά- από τον Ρονάλντο σε συνέντευξη τύπου. Μπορεί. Σίγουρα ωστόσο οι απώλειες αυτές είναι εικονικές, αφού είναι πρόσκαιρες. Άλλωστε θα βρεθεί εύκολα κάποιος άλλος αντίστοιχος του Ρονάλντο που δεν θα έχει αντίρρηση να «ξεδιψάσει» -επιδεικτικά κι αυτός- πίνοντας το παγωμένο αναψυκτικό με φόντο κάποιο τερέν του Γουίμπλεντον ή του Stade de France στο Παρίσι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης