Αυξήθηκαν 0,7% οι πωλήσεις της Mercedes-Benz Group το 2019, ενώ 2,5 εκατ. νέα μοντέλα εισήλθαν στην αγορά, κυρίως λόγω των ισχυρών επιδόσεων στην Κίνα.

Η θυγατρική της γερμανικής Daimler, τόνισε πως αύξηση καταγράφηκε σε όλες τις βασικές αγορές της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις της Mercedes-Benz, χωρίς να περιλαμβάνουν τα μοντέλα Smart, αυξήθηκαν κατά 1,3%. Συνεχίστηκε και η αύξηση στην Κίνα, με τις πωλήσεις να ενισχύονται 6,2% από το προηγούμενο έτος.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης