Τη διαβεβαίωση ότι η Thomas Cook Group θα συνεχίσει να στηρίζει την ελληνική τουριστική βιομηχανία, ανακοινώνοντας παράλληλα επενδύσεις της τάξης των 150 εκατ. ευρώ το 2018 στην Ελλάδα, διατύπωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Peter Fankhauser, σε ειδική εκδήλωση στην Κρήτη, παρουσία της υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, με αφορμή τα επίσημα εγκαίνια της νέας, καινοτόμου αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρείας με την επωνυμία Cook’s Club.

Ο κ. Fankhauser τόνισε ότι η εταιρεία έχει επεκταθεί σε τέσσερις νέους προορισμούς στη χώρα, ενώ πρόσθεσε περισσότερα από 34 νέα αεροπορικά δρομολόγια μόνο τα τελευταία δύο χρόνια, καθιστώντας την Thomas Cook τον μεγαλύτερο οργανισμό διακοπών, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα σήμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πλαίσιο αυτό, γνωστοποιήθηκε ότι η Thomas Cook αναμένεται να φέρει στη χώρα μας 3 εκατομμύρια επισκέπτες το 2018, καταγράφοντας διψήφια αύξηση σε σχέση με το 2017 και πάνω από 30% έναντι του 2016.

Η νέα μονάδα στη Χερσόνησο

Η τελευταία επένδυση του ομίλου στην Ελλάδα αφορά το νέο Cook’s Club στη Χερσόνησο της Κρήτης, που αποτελεί ένα από τα 47 ξενοδοχεία που της ανήκουν και φέρουν το σήμα της στην Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τα εγκαίνια του πρώτου ξενοδοχείου Cook’s Club στην Ελλάδα, η Thomas Cook επιδιώκει να επεκταθεί, προσθέτοντας επιπλέον 10 έως και 15 ξενοδοχεία, η πλειονότητα των οποίων αφορά στην Ελλάδα, μέχρι το καλοκαίρι του 2019. Το νέο concept που απευθύνεται σε μια νέα γενιά ταξιδιωτών, ξεκινά από την Ελλάδα και θα δοκιμαστεί εδώ προτού επεκταθεί και σε άλλες αγορές.

Η “άφιξη” των ξενοδοχείων Cook’s Club ακολουθεί την επιτυχία της boutique lifestyle αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρείας, Casa Cook, η οποία, επίσης, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2016, στη Ρόδο, με τη δεύτερη ξενοδοχειακή μονάδα της αλυσίδας να προστίθεται το καλοκαίρι του 2017, στην Κω, και την τρίτη να είναι προγραμματισμένη να ανοίξει το Σεπτέμβριο στα Χανιά.

Στο πλαίσιο της κοινής συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε, ο κος Peter Fankhauser σημείωσε ότι η Ελλάδα έχει αναπτυχθεί γρήγορα στη διάρκεια των δύο τελευταίων χρόνων, ώστε πλέον να είναι ο δεύτερος ισχυρότερος προορισμός για την Thomas Cook.

«Από το 2016, έχουμε διευρύνει τις επιλογές των προορισμών και των περιοχών που προσφέρουμε στους πελάτες μας, συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Ελλάδας, έχουμε προσθέσει πτήσεις σε νέους προορισμούς συνολικά στην ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και σε πολλά από τα νησιά της χώρας, ενώ έχουμε φέρει καινοτόμες ιδέες και υπηρεσίες, εγκαινιάζοντας δύο νέες αλυσίδες ξενοδοχείων υπό την επωνυμία μας, τα Casa Cook και Cook’s Club», σημείωσε

Ο επικεφαλής του τουριστικού οργανισμού αποκάλυψε τα σχέδια για περαιτέρω επέκταση στην Ελλάδα και επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης των ιδιόκτητων ξενοδοχειακών μονάδων στην χώρα, μέσω ενός νέου επενδυτικού κεφαλαίου (joint venture με τον ελβετικό όμιλο LMEY) για την ανάπτυξη ξενοδοχείων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη έχουν πραγματοποιηθεί προχωρημένες συζητήσεις με δύο μεγάλες τράπεζες προκειμένου να παραχωρήσουν στην Thomas Cook ξενοδοχειακές μονάδες που έχουν περιέλθει ή πρόκειται να περιέλθουν στην κατοχή τους στο πλάσιο της εξυγίανσης του χαρτοφυλακίου των NPE’s που κατέχουν, ενώ κύκλος επαφών έχει ανοίξει και με ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων ανά τη χώρα.

Παράλληλα, θα διερευνηθεί εάν κάποια από τα ξενοδοχεία που βρίσκονται υπό κρατικό έλεγχο (ΤΑΙΠΕΔ) πληρούν τα κριτήρια της εταιρείας.

«Έχουμε την πρόθεση να μιλήσουμε με υποψήφιους συνεργάτες, που αναζητούν συμφωνίες για την διαχείριση ξενοδοχείων και franchise, καθώς και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων σε δημοφιλείς προορισμούς δίπλα στη θάλασσα, τα οποία μπορούμε να αποκτήσουμε για να ανακαινίσουμε και να επανα-λανσάρουμε, ώστε να αποτελέσουν μέρος μιας από τις 8 ξενοδοχειακές μας αλυσίδες.

Με περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους και πολλούς πολύτιμους συνεργάτες στην Ελλάδα, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε μία βιώσιμη ανάπτυξη, προς όφελος τόσο της Thomas Cook όσο και της τοπικής κοινωνίας στην οποία ζούμε και εργαζόμαστε», σημείωσε χαρακτηριστικά ο CEO της εταιρείας, χωρίς να αποκλείει ακόμη και την ανέγερση νέων μονάδων εάν υπάρξουν οι κατάλληλες εκτάσεις.

Από την πλευρά της η κα Κουντουρά σημείωσε πως η Ελλάδα είναι ένας παγκόσμιος ελκυστικός προορισμός για τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο, που στις διεθνείς τάσεις αναδεικνύεται ως εξαιρετική επιλογή για μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στη Μεσόγειο και την Ευρώπη.

«Η Thomas Cook είναι βασικός συνεργάτης στην συνεχιζόμενη ανάπτυξη της ελληνικής τουριστικής αγοράς. Υποστηρίζουμε και καλωσορίζουμε νέες επενδύσεις στον δυναμικά αναπτυσσόμενο τουριστικό τομέα που ενισχύουν την εμπειρία και την υψηλή ποιότητα του τουριστικού μας προϊόντος.

Η στρατηγική συνεργασία συμβάλλει ώστε να προωθήσουμε νέους ελληνικούς τουρισμούς και να διευρύνουμε την τουριστική προσφορά μας όλο το χρόνο, με επίκεντρο τα οφέλη που δημιουργούνται για τις τοπικές κοινωνίες από τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης