Δύο από τις κορυφαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ του πλανήτη, οι Tesco και Carrefour, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να ανταποκριθούν στον αυξανόμενο ανταγωνισμό, σε έναν κλάδο, στον οποίο πέραν των παραδοσιακών παιχτών έχει κάνει αισθητή την παρουσία της η Amazon και άλλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν ότι προχωρούν σε στρατηγική συμμαχία με στόχο τη μείωση των τιμών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα έχει διάρκεια τριών ετών (με τη δυνατότητα ανανέωσης) και θα καλύπτει τις σχέσεις με διεθνείς προμηθευτές και την κοινή αγορά προϊόντων δικού τους brand, που δεν είναι για μεταπώληση.

Σε ανακοίνωσή τους η βρετανική και η γαλλική εταιρεία επεσήμαναν ότι η συμμαχία θα τους επιτρέψει να βελτιώσουν την ποιότητα και την γκάμα των επιλογών για τους καταναλωτές, σε χαμηλότερες τιμές, ενισχύοντας έτσι αισθητά την ανταγωνιστικότητά τους. Δεν ανακοίνωσαν, ωστόσο, τις λεπτομέρειες της συμφωνίας, οι οποίες και αναμένεται να οριστικοποιηθούν μέσα στο επόμενο δίμηνο.

Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ είναι σήμερα πιο ανταγωνιστικός από ποτέ, μετά και την απόφαση της Amazon να εξαγοράσει την Whole Foods το 2017.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κίνηση αυτή ήταν που πυροδότησε μία σειρά από συμφωνίες, όπως η πρόσφατη απόφαση της αμερικανικής Walmart να πωλήσει τον βρετανικό βραχίονά της, Asda, στη βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ J Sainsbury.
Ήταν ένα deal το οποίο εντείνει την πίεση για την Tesco στην βρετανική αγορά.

Με πληροφορίες από WSJ, Reuters

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης