Πρόταση προσφοράς ύψους 106 σουηδικών κορωνών ανά μετοχή στους μετόχους της σουηδικής καπνοβιομηχανίας Swedish Match ΑΒ υπέβαλε, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η θυγατρική εταιρεία της Philip Morris International Inc., Philip Morris Holland Holdings BV.

Η συνολική αξία της πρότασης προσφοράς ανέρχεται σε περίπου 16 δισ. δολ. Αμερικής (161,2 δισ. σουηδικές κορώνες). Η προσφορά εκτιμάται ότι θα γίνει δημόσια στις 22 Ιουνίου 2022 και θα λήξει στα τέλη Σεπτεμβρίου. Η ολοκλήρωση της προσφοράς θα εξαρτηθεί, μεταξύ άλλων, από την λήψη όλων των απαραίτητων ρυθμιστικών, κυβερνητικών ή ανάλογων εγκρίσεων, αποφάσεων και άλλων πράξεων από τις αρμόδιες αρχές, συμπεριλαμβανομένων των αρχών ανταγωνισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συνεργασία με της PMI και την Swedish Match, αναμένεται, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο εναλλακτικών, μη καιόμενων προϊόντων παγκοσμίως, το οποίο θα υποστηρίζεται από μια κορυφαία ομάδα έρευνας και ανάπτυξης για την επιστημονική τεκμηρίωσή τους. Επίσης, αναμένεται να βοηθήσει την PMI να εισέλθει άμεσα και να ανταγωνιστεί στην αναπτυσσόμενη αγορά των μη καιόμενων προϊόντων στις ΗΠΑ, αναπτύσσοντας περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων νικοτίνης που λαμβάνονται από το στόμα, της Swedish Match.

Ο Jacek Olczak, διευθύνων σύμβουλος της Philip Morris International, δήλωσε: «Με τη στήριξη ενός δυνατού στρατηγικού και οικονομικού πλαισίου, αυτή η συμφωνία μπορεί να δημιουργήσει έναν παγκόσμιο ηγέτη στην κατηγορία των εναλλακτικών, μη καιόμενων προϊόντων – ενισχυμένο από συμπληρωματικές επενδύσεις, εμπορικές δυνατότητες και χαρτοφυλάκια προϊόντων – ενώ παράλληλα οδηγεί σε νέες πλατφόρμες ανάπτυξης αυτών των προϊόντων στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και διεθνώς. Οι εργαζόμενοι και η διοίκηση της Swedish Match εργάζονται με συνέπεια για έναν κόσμο χωρίς τσιγάρο, έχοντας ήδη πετύχει πολύ καλά αποτελέσματα. Ανυπομονούμε να ενώσουμε δυνάμεις για να επιταχύνουμε αυτή την κοινή πορεία».

Σημειώνεται ότι ο στόχος της PMI είναι μέχρι το 2025 το 50% των εσόδων της να προέρχεται από τα εναλλακτικά, μη καιόμενα προϊόντα. Το ποσοστό αυτό, στο τέλος του 2021 ήταν 30%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης