Η επέκταση αποτελεί την κύρια προτεραιότητα της JYSK, της εταιρείας που ειδικεύεται στα είδη για τον ύπνο και το σπίτι, από τότε που ο ιδιοκτήτης και ιδρυτής της Lars Larsen άνοιξε το πρώτο κατάστημα στη Δανία το 1979.

Τον Αύγουστο του 2017, η JYSK άνοιξε το κατάστημα νούμερο 2.500 και το δίκτυό της επεκτείνεται σε 48 χώρες στις οποίες η JYSK έχει πλέον παρουσία. Και το ταξίδι της επέκτασης έχει ακόμα πολύ δρόμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

« Η επέκταση της JYSK σε όλο τον κόσμο ήταν πάντα ο στόχος, επομένως υπάρχει ακόμα πολύ δουλειά μπροστά μας. Αλλά το άνοιγμα 2.500 καταστημάτων είναι φυσικά κάτι που αξίζει να γιορτάσουμε και ο τρόπος για να το κάνουμε δεν είναι άλλος από το να παρέχουμε πολλές εξαιρετικές προσφορές στους πελάτες μας και να τρέξουμε ένα διαγωνισμό με μεγάλα έπαθλα» αναφέρει ο Lars Larsen.

Το κατάστημα 2.500 γιορτάζεται λοιπόν μέσω μια διεθνούς καμπάνιας που επικεντρώνεται στην συνεχή επέκταση της JYSK αλλά και στην ποιότητα των προϊόντων της και τις αξίες της.

« Τα 2.500 καταστήματα JYSK δεν είναι κάτι σπουδαίο μόνο για μένα. Είναι επίσης προς όφελος και των πελατών, καθώς η JYSK, προσφέρει την εξειδίκευσή της στα είδη ύπνου και σπιτιού σε τοπικό επίπεδο μέσω των καταστημάτων της σε πολλές πόλεις στον κόσμο. Έτσι γίνεται εφικτό για την JYSK να πραγματοποιήσει το όραμά της να προσφέρει μια εξαιρετική Σκανδιναβική προσφορά σε όλους» εξηγεί ο Lars Larsen.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπογραμμίζει ότι «η επιτυχία της JYSK είναι αποτέλεσμα των μεγάλων προσπαθειών των εργαζομένων της JYSK όλα αυτά τα χρόνια».
« Η συνεχής ανάπτυξη και η επέκταση απαιτούν εργαζόμενους με δεξιότητες και αφοσίωση. Θα ήθελα λοιπόν να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό μας για τη συνεισφορά του στην επιτυχημένη σημερινή πορεία της JYSK» λέει ο Lars Larsen».

Κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2015/16 η JYSK άνοιξε περισσότερα από 100 καταστήματα και πέτυχε ένα νέο ρεκόρ καθώς ο τζίρος της έφτασε τα 23,2 Δις Δανέζικες Κορώνες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης