Η Αston Martin, σκοπεύει να ξαναρχίσει την παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιό της στο St Athan στη νότια Ουαλία, στις 5 Μαΐου. Αργότερα θα ξεκινήσει και τις δραστηριότητες στο εργοστάσιό της στο Gaydon.

Και τα δύο εργοστάσια είχαν κλείσει λόγω των μέτρων που πάρθηκαν για την πανδημία. Η πολυτελής βρετανική μάρκα ανακοίνωσε επίσης ότι θα κάνει περικοπές μισθών από 5%-35% στην ανώτερη ηγετική ομάδα της, αναφέρει το Reuters.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο νέος ιδιοκτήτης της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και ιδιοκτήτης της ομάδας Formula 1 Λόρενς Στρολ αποφάσισε να πάρει για μισθό μόνο μία βρετανική λίρα.

Ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων δήλωσε ότι η πλειοψηφία των υπαλλήλων της θα λάβουν το 80% του βασικού μισθού τους από τον επόμενο μήνα.

Η εταιρεία έχει βασιστεί στο νέο μοντέλο DBX για να αυξήσει τις πωλήσεις της. Πρόκειται για το πρώτο SUV της πολυτελούς φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χρησιμοποιώντας συγκολλημένο αλουμίνιο, μια μέθοδος κατασκευής που έχει βελτιώσει η Aston Martin μέσω της ανάπτυξης των σπορ αυτοκινήτων της, η δομή του αμαξώματος είναι πολύ ελαφριά και άκαμπτη. Το συνολικό βάρος περιορίστηκε στα 2.245 κιλά.

Σχεδιάστηκε για να παρέχει ιδιαίτερα μεγάλο χώρο στην καμπίνα, προσδίδοντας εξαιρετική άνεση και κορυφαία ευρυχωρία τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες.

Εν τω μεταξύ, η υψηλή ακαμψία που υπάρχει στον σχεδιασμό της νέας πλατφόρμας επέτρεψε επίσης στο DBX να επιτύχει εξαιρετική δυναμική τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης