Ο ιταλικός όμιλος ποτών Campari ανακοίνωσε αύξηση 6,6% σε ετήσια βάση των οργανικών πωλήσεων στο εννεάμηνο, έναντι της αύξησης 5,4% που παρατηρήθηκε στο α΄ εξάμηνο, κυρίως λόγω της ισχυρής ζήτησης για το λικέρ Aperol.

Οι πωλήσεις του Aperol αυξήθηκαν 31% στο διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, τόνισε ο όμιλος, ενώ τα προϊόντα της Campari, Wild Turkey και τεκίλα Espolon, υποστήριξαν επίσης την ανάπτυξη, αντισταθμίζοντας τις επιδράσεις από τη βότκα SKYY.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 259,2 εκατ. ευρώ στο διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, με περιθώριο 21,6%, υψηλότερα από το 20,9% στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Το καθαρό χρέος της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 914 εκατ. ευρώ στο τέλος Σεπτεμβρίου, χαμηλότερα από τα 982 εκατ. ευρώ στο τέλος του προηγουμένου έτους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης