Καθημερινό αγώνα κάνει η διοίκηση και τα στελέχη της Beiersdorf Hellas να κρατήσουν τα μερίδια πωλήσεων σε μια αγορά που «πέφτει» και διαρκώς τα τελευταία χρόνια.
Παρά το γεγονός ότι έχει στη διάθεσή της σημαντικά εμπορικά σήματα δυσκολεύεται να στηρίξει την κερδοφορία της και στηρίζεται στην εξαγωγή δραστηριότητα.

Ως μια από τις 150 θυγατρικές της εταιρίας καλλυντικών Beiersdorf AG, η Beiersdorf Hellas με εμπορικά σήματα, όπως NIVEA, Liposan, Hansaplast, DUO και Λέοντος, βλέπει τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 4,6% στο εξάμηνο του 2017 και εκτιμά ότι το έτος θα κλείσει με αύξηση πωλήσεων 3,5-3,8%

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο πρέπει να σημειωθεί ότι ο όγκος των πωλήσεων εξελίσσεται αρκετά καλά για τον όμιλο, αλλά η αξία τους μειώνεται λόγω του promotion στα σημεία πώλησης. Οι προσφορές με λίγα λόγια δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να μειώνουν και μάλιστα σημαντικά την αξία των πωλήσεων.

Έτσι, η Beiersdorf Hellas ανακοίνωσε τα επίσημα αποτελέσματα για το οικονομικό έτος 2016, σημειώνοντας αύξηση στις πωλήσεις παρά το δύσκολο οικονομικό πλαίσιο στο οποίο δραστηριοποιείται.
Συγκεκριμένα, ο συνολικός κύκλος εργασιών ανήλθε στα 43,3 εκατ. ευρώ, ενώ τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 4,9 εκατ. ευρώ.

Ως εκ τούτου, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που παρουσίασε πρόσφατα η εταιρία, η Beiersdorf Hellas κατάφερε να πετύχει την ανάπτυξη των πωλήσεων και τη διατήρηση της κερδοφορίας, ισχυροποιώντας περαιτέρω τη μάρκα NIVEA με νέα λανσαρίσματα όπως η σειρά NIVEA Face Cream Care & Q10 Plus C, στην κατηγορία BODY τα NIVEA Oil in Lotions, στην κατηγορία του αντηλιακού το NIVEA SUN Clothing Protection, η σειρά DEO Protect & Care και από την κατηγορία MEN τα NIVEA Cream και After Shave 2 in 1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στόχος της Beiersdorf Hellas για τα επόμενα χρόνια είναι η συνεχής ανάπτυξη των πωλήσεων και η διατήρηση της κερδοφορίας, η ισχυροποίηση της μάρκας NIVEA καθώς και η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου με καινοτόμα προϊόντα στην αγορά.

Ταυτόχρονα, η ενίσχυση του προγράμματος κοινωνικής υπευθυνότητας και η διασφάλιση ενός υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος, που θα εμπνέει τους ανθρώπους του, παραμένουν βασικές προτεραιότητες της Beiersdorf Hellas.

Με αφορμή την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων και της πορείας της εταιρίας συνολικά, ο Θεόδωρος Πουλόπουλος, Country Manager της Beiersdorf Hellas δήλωσε σχετικά:

«Η χρονιά που πέρασε ήταν μια πολύ καλή χρονιά για τη Beiersdorf Hellas και τους Ανθρώπους της. Παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η χώρα μας, καταφέραμε και πετύχαμε αύξηση πωλήσεων ενδυναμώνοντας περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά, κατακτήσαμε τη δεύτερη κορυφαία θέση στη λίστα Best Workplaces και ενισχύσαμε σημαντικά την κοινωνική μας δράση.

Ο θετικός απολογισμός του 2016 αλλά και η πρώτη εικόνα του 2017 μας δημιουργούν αισιοδοξία για το μέλλον, θέτοντας τον πήχη ακόμα πιο ψηλά, στοχεύοντας στη διατήρηση της πρώτης θέση μας και περαιτέρω αύξηση του μεριδίου μας.

Η καινοτομία και η επένδυση σε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, που ανοίγουν νέες κατηγορίες στην αγορά, θα παραμείνουν βασικές μας προτεραιότητες και με όχημα την ιστορία αλλά και την προϊόντική μας υπεροχή θα σηματοδοτήσουν τη στρατηγική μας για τα επόμενα έτη».

Το κοινωνικό πρόσωπο της Beiersdorf Hellas

Συνεπής στην παγκόσμια κοινωνική δέσμευση της Beiersdorf, η Beiersdorf Hellas αναπτύσσει και υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με επίκεντρο τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Μέσω της διεθνούς πρωτοβουλίας We Care, η εταιρία έχει ενσωματώσει κριτήρια βιωσιμότητας στην έρευνα, στην ανάπτυξη νέων συστατικών και στην προμήθεια πρώτων υλών, ενώ φροντίζει τα υλικά συσκευασίας να είναι 100% ανακυκλώσιμα.

Ταυτόχρονα, στη Beiersdorf, ο Άνθρωπος και η Οικογένεια βρίσκονται στο επίκεντρο της κοινωνικής δέσμευσης με την πρωτοβουλία «NIVEA cares for family», μέσω της οποίας η Beiersdorf βοηθάει ενεργά τις οικογένειες στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο με μακροπρόθεσμες δράσεις που εμπλέκουν ενεργά και τους εργαζομένους αλλά και τους καταναλωτές.

Στην χώρα μας, η Beiersdorf Hellas στηρίζει έμπρακτα εδώ και δύο χρόνια την ελληνική οικογένεια μέσω της στρατηγικής της συνεργασίας με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» και αποτελεί αρωγό των δράσεων της Ένωσης, ενισχύοντας οικογένειες που βρίσκονται σε δυσχερή οικονομικο-κοινωνική κατάσταση καθώς και μέσω του καινοτόμου διαγωνισμού Επιχειρησιακού Προσομοιωτή Young Business Talents, ενισχύοντας το ταλέντο των νέων και προσφέροντας στήριξη σε θέματα εκπαίδευσης κι επαγγελματικού προσανατολισμού για να τους προετοιμάσει για ένα καλύτερο ξεκίνημα στην ενήλικη ζωή τους.

Διάκριση στη λίστα Best Workplaces για δύο συναπτά έτη
Η Beiersdorf Hellas, έχοντας στο επίκεντρο τις βασικές αξίες της εταιρίας, εφαρμόζει ένα μοντέλο εργασίας που την αναδεικνύει για δύο συνεχόμενα έτη ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα.

Από τη 4η θέση το 2016, το 2017 ανήλθε στην 2η θέση της έρευνας Best Workplaces από το Great Place to Work® Hellas, που αποτελεί τη μεγαλύτερη έρευνα αξιολόγησης του εργασιακού περιβάλλοντος στην Ελλάδα, ξεχωρίζοντας ως μια από τις εταιρίες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, ένα περιβάλλον όπου η επιβράβευση ιδεών και η ενθάρρυνση της πρωτοβουλίας σε συνδυασμό με τις ομαδικές δράσεις κοινωνικής ευθύνης συντελούν στη συνεχή βελτίωση της καθημερινότητας των εργαζομένων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης