Η γιγαντιαία πίτα των 15 δισ. ευρώ σε συγκοινωνιακά έργα υποδομών το επόμενο διάστημα και η τεχνογνωσία της στη λειτουργία έργων μετρό και τραμ είναι ο στόχος της ΣΤΑΣΥ, η οποία επιδιώκει «απόβαση» στο Ισραήλ.

Σε μια περίοδο που κορυφώνονται οι διεργασίες για την ένταξη της εταιρείας στο Υπερταμείο και η ΣΤΑΣΥ βρίσκεται αντιμέτωπη με μεγάλα ελλείμματα, η επιλογή της εξωστρεφούς στρατηγικής από τη διοίκηση ερμηνεύεται ως μια μορφή άμυνας και διατήρησης της αυτονομίας της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοινώθηκε με πανηγυρικό τρόπο χθες, Πέμπτη, η εταιρεία θα συμμετάσχει σε διεθνές κονσόρτσιουμ που θα διεκδικήσει την πράσινη γραμμή (ελαφρύ μετρό) της πόλης της Ιερουσαλήμ, η οποία θα προκηρυχθεί το φθινόπωρο, με προϋπολογιζόμενο κόστος 2 δισ. ευρώ.

Για το έργο που θα κατασκευαστεί με ΣΔΙΤ και η προεπιλογή θα γίνει το φθινόπωρο, η ελληνική εταιρεία θα έχει ρόλο experience provider (φορέας τεχνογνωσίας). Για τον λόγο αυτόν, όπως επισημάνθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο, κ. Γιώργο Θωμόπουλο, δεν θα υπάρχει καμία οικονομική απαίτηση από την πλευρά της ΣΤΑΣΥ. Εφόσον η κοινοπραξία αναλάβει το έργο, η συμφωνία με τα συμβαλλόμενα μέρη (την ισραηλινή Pangea Israel Projects, την αμερικανική IDT Telecom και την κινεζική China Railway Engineering Group Co LTD) προβλέπει τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου για 15 χρόνια.

Όπως αναφέρθηκε, η ΣΤΑΣΥ δεν θα έχει μερίδιο στο έργο, αλλά θα πληρώνεται για τις υπηρεσίες της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην περίπτωση, μάλιστα, που η κοινοπραξία αναδειχτεί ανάδοχος, αναφέρθηκε γενικόλογα ότι θα υποστηριχθεί επιχειρησιακά από την Πολιτεία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης