Νέα δεδομένα για τα τέλη κυκλοφορίας και τη διαμόρφωση του αντίστοιχου αντιτίμου φέρνουν οι αλλαγές που προαναγγέλλει ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης.

Νέα δεδομένα για τα τέλη κυκλοφορίας και τη διαμόρφωση του αντίστοιχου αντιτίμου φέρνουν οι αλλαγές που προαναγγέλλει ο Τρύφων ΑλεξιάδηςΣε ερώτηση για το αν οι αλλαγές στα τέλη ταξινόμησης θα φέρουν και αντίστοιχες στα τέλη κυκλοφορίας ο κ. Αλεξιάδης απάντησε πως έχει ήδη συσταθεί ομάδα εργασίας η οποία έχει αναλάβει να μελετήσει «επόμενες παρεμβάσεις στη φορολογία των αυτοκίνητων και τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2017».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μιλώντας στην «Ημερησία» έκανε λόγο για ένα σύστημα φορολόγησης πιο δίκαιο, το οποίο θα συνδέει τα τέλη κυκλοφορίας με την πραγματική αξία του κάθε αυτοκινήτου αλλά και με τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει.

Αναλυτικά ο κ. Αλεξιάδης ανέφερε: «Κάναμε τις παρεμβάσεις στα τέλη ταξινόμησης με την αξία του αυτοκινήτου γιατί ο κυλινδρισμός είναι κάτι ξεπερασμένο, υπάρχουν αυτοκίνητα με τον ίδιο κυβισμό που έχουν διαφορά στην αξία η οποία φθάνει ακόμη και τις 30.000 ευρώ.

»Έχει ήδη συσταθεί ομάδα εργασίας στα συναρμόδια υπουργεία που συζητά με τους φορείς της αγοράς για τις επόμενες παρεμβάσεις στη φορολογία των αυτοκίνητων και τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2017. Υπάρχουν διάφορες προτάσεις στο τραπέζι τις οποίες εξετάζουμε. Θέλουμε ένα σύστημα να είναι πιο δίκαιο και πιο αναλογικό και πιο αποτελεσματικό. Σήμερα έχουμε αυτοκίνητα αξίας 1.500 ή 2.000 ευρώ του 1995 και έχουμε τέλη κυκλοφορίας 1.000 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

»Αυτό που επιδιώκουμε είναι να συνδέσουμε τα τέλη κυκλοφορίας με την πραγματική αξία του αυτοκινήτου και με τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου. Βέβαια, δεν μπορούμε να βάλουμε σε κάθε αυτοκίνητο ένα μηχάνημα που να μετράει τα χιλιόμετρα.

»Μια από τις προτάσεις που συζητείται είναι εκεί που ένα αυτοκίνητο πλήρωνε 500 ευρώ τέλη κυκλοφορίας να πληρώνει 250 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας και τα υπόλοιπα 250 ευρώ να τα πληρώνει μέσω της κατανάλωσης βενζίνης. Έτσι, αυτός που έχει μια μικρή κατανάλωση βενζίνης και θέλει να έχει το αυτοκίνητό του για ώρα ανάγκης να μπορεί να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτός που θα κάνει πολλά χιλιόμετρα θα έχει μεγαλύτερο κόστος. Η επιβάρυνση θα φανεί στη βενζίνη και θα είναι της τάξης των 2-3 λεπτών το λίτρο».

Διαβάστε επίσης:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης