Οι ανάγκες των παιδιών, αλλά και τα απαραίτητα «συστατικά» του πασχαλινού τραπεζιού, αποτελούν τις βασικές επιλογές αγοράς των καταναλωτών την τρέχουσα περίοδο, σύμφωνα με όσα προκύπτουν από τις δηλώσεις του προέδρου της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), Βασίλη Κορκίδη, στο «Πρακτορείο 104,9 FM».

«Περισσότερο κινούνται τα είδη που έχουν να κάνουν με το παιδί (…), οπότε τα παιδικά, είτε είναι παιχνίδια, είτε λαμπάδες, είτε ρούχα, είτε παπούτσια, νομίζω ότι είναι το αντικείμενο μεγαλύτερης κίνησης στα καταστήματα, και μετά είναι τα τρόφιμα. Μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού για το Πάσχα πάει στο πασχαλινό τραπέζι» υπογράμμισε ο κ. Κορκίδης. Σε αυτούς τους δύο κλάδους εστιάζεται η προσοχή των καταναλωτών και εκεί παρατηρείται η μεγαλύτερη κίνηση στην αγορά, εεπεσήμανε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναφερόμενος, δε, στις μετρήσεις στις οποίες προέβη η ΕΣΕΕ, βάσει των οποίων το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού (6-8 ατόμων) αναμένεται εφέτος να σημειώσει υποχώρηση κατά 1,8%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ο κ. Κορκίδης είπε πως η μείωση είναι οριακή.

Η πασχαλινή αγορά, τόνισε, «είναι περιορισμένη σε χρόνο και χρήμα, μικρή σε χρόνο και τζίρο, όμως είναι πολύ σημαντική για την αγορά, διότι είναι μεταξύ Χριστουγέννων και καλοκαιρινής περιόδου και είναι μία αγορά όπου γίνεται ένας τζίρος περίπου 1,8 δισ. ευρώ».

Σημείωσε, δε, ότι είναι πολύ σημαντικό να καταβληθεί σήμερα, Μ. Τετάρτη, το δώρο του Πάσχα, διότι – όπως είπε – «αυτή είναι η τονωτική “ένεση” της πασχαλινής αγοράς».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης