Tην ανανέωση της σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την τουριστική προβολή της Αθήνας για ακόμη τρία χρόνια, αποφάσισαν ο δήμος Αθηναίων, η Αegean και το αεροδρόμιο Αθηνών, αυτή τη φορά και με τη σύμπραξη και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.

Το πλάνο «This is Athens & Partners», όπως ανακοινώθηκε κατά τη σημερινή συνέντευξη Τύπου, βασίζεται σε τρεις άξονες, δηλαδή στην ανάπτυξη του προορισμού της Αθήνας, τη διαχείριση του προορισμού και το μάρκετινγκ για την ανάδειξη της πόλης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πάνελ συμμετείχαν ο δήμαρχος Αθηναίων Γ. Καμίνης, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γ. Ρέτσος, ο ο διευθύνων σύμβουλος του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Γ. Παράσχης και ο πρόεδρος της Aegean Ε. Βασιλάκης.

Στόχος της δράσης είναι να έρθουν στην Αθήνα μέσα στην επόμενη τριετία 200.000 νέοι επισκέπτες και να δημιουργηθούν 100 εκατ. ευρώ έσοδα για την τοπική οικονομία καθώς και 5.000 νέες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας.

Μεταξύ των στόχων είναι ακόμη η επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν με ατζέντα εκδηλώσεων, η βελτίωση της εικόνας του ιστορικού κέντρου, η συμβολή εθελοντών για ξεναγήσεις σε ξένους επισκέπτες και η προσέλκυση μεγάλων συνεδρίων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την ανάπτυξη του πλάνου υπολογίζεται πως θα χρειαστούν κονδύλια ύψους 15 εκατ. ευρώ, από τα οποία όμως έχουν εξασφαλισθεί κεφάλαια 8,3 εκατ. ευρώ από ευρωπαϊκούς, περιφερειακούς και ιδίους πόρους.

Όπως ανακοινώθηκε, τη δράση «This is Athens & Partners» θα στηρίξουν επίσης η ΛΑΜΨΑ, η Ιονική Ξενοδοχειακή, ιδιοκτήτρια του Hilton της Αθήνας και η Lamda Development, που προωθεί την επένδυση του Ελληνικού.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης