«Η αγορά δουλεύει με περίσσεμα τσέπης και αυτό ακόμη δεν έχει μείνει σε κανενός Έλληνα», επανέλαβε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ), Παντελής Φιλιππίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ προσθέτοντας «κάθε πέρυσι και καλύτερα. Στις εορτές του 2019 η αγορά πήγε χειρότερα έναντι του 2018».

         Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος γνωστοποίησε ότι στο τέλος της τρέχουσας εβδομάδας, το αργότερο αρχές της επόμενης «θα δημοσιοποιήσουμε την έρευνα που κάνουμε τα τελευταία οκτώ-εννέα χρόνια σχετικά με την κίνηση στην αγορά στη διάρκεια των εορτών. Όταν δεν δουλεύει η πραγματική οικονομία, δεν δουλεύει η αγορά. Εάν οι πολιτικοί δεν πάρουν το τεράστιο βάρος που ακόμη κουβαλούν στις πλάτες τους οι πολίτες, δε θα αλλάξει τίποτα», σημείωσε ο κ. Φιλιππίδης και σημείωσε: «ούτε και φέτος δούλεψε η αγορά της Θεσσαλονίκης και η αναδουλειά ενός ολόκληρου χρόνου δεν ισοφαρίζεται με μιάμιση ημέρα δουλειάς και κίνησης».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιλέγοντας ωστόσο να “βλέπει μισογεμάτο” το ποτήρι, ο κ. Φιλιππίδης επισήμανε “προσβλέπουμε στις εκπτώσεις μπας και περιορίσουμε τις ζημίες που καταγράφουμε και καταφέρουμε έτσι να κλείσουμε μέτωπα”.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΕΣΘ, οι χειμερινές εκπτώσεις ξεκινούν στις 13 Ιανουαρίου και θα διαρκέσουν μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου 2020. Προαιρετική παραμένει η λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων την πρώτη Κυριακή κατά την έναρξη της χρονικής περιόδου των εκπτώσεων, ήτοι την 19η Ιανουαρίου 2020, με προτεινόμενο ωράριο 11.00-18.00.

Σύμφωνα με τον ΕΣΘ, κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, ενώ στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού.

Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό. Κατά την διενέργεια των τακτικών εκπτώσεων, ο ΕΣΘ συνιστά ιδιαίτερη προσοχή από τους καταστηματάρχες, «γιατί οι κυρώσεις είναι αυστηρές και δεν επιτρέπεται να επιβάλλονται λόγω λάθους» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης