Πτώση σημείωσε ο τζίρος στη συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται στον τομέα των υπηρεσιών το β’ τρίμηνο φέτος, καθώς επλήγησαν σημαντικά από την πανδημία. Με πλέον χαρακτηριστικό ότι το καίριο πλήγμα δέχθηκε η διαφήμιση, ενώ μεγάλη αύξηση του τζίρου είχαν οι υπηρεσίες καθαριότητας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, οι δείκτες κύκλου εργασιών μειώθηκαν σε:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαφήμιση και έρευνα αγοράς (30%), Εκδοτικές δραστηριότητες (17,5%), Νομικές και λογιστικές δραστηριότητες (15,3%), Άλλες επαγγελματικές, επιστημονικές και τεχνικές δραστηριότητες (14,2%), Διοικητικές δραστηριότητες γραφείου, γραμματειακή υποστήριξη και άλλες δραστηριότητες παροχής υποστήριξης προς τις επιχειρήσεις (11,8%), Δραστηριότητες παροχής προστασίας και έρευνας (9,6%), Δραστηριότητες παροχής συμβουλών διαχείρισης (6,9%), Τηλεπικοινωνίες (4%), Δραστηριότητες υπηρεσιών πληροφορίας (3,6%), Δραστηριότητες προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών, παροχής συμβουλών και συναφείς δραστηριότητες (3,4%), Αρχιτεκτονικές δραστηριότητες και δραστηριότητες μηχανικών, τεχνικές δοκιμές και αναλύσεις (2,9%) και Δραστηριότητες απασχόλησης (0,1%).

Στον αντίποδα, ο τζίρος κινήθηκε ανοδικά σε: Δραστηριότητες καθαρισμού (12,4%), Δραστηριότητες παροχής υπηρεσιών σε κτήρια και εξωτερικούς χώρους (4,6%) και Ταχυδρομικές και ταχυμεταφορικές δραστηριότητες (0,4%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης