Απροσδόκητη άνοδο κατέγραψε η γαλλική καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Μάρτιο παρά τα νέα μέτρα περιορισμού για τον κορωνοϊό σε μεγάλα τμήματα της χώρας και την προοπτική περαιτέρω περιορισμών στο μέλλον.

Η στατιστική υπηρεσία INSEE ανακοίνωσε ότι ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος σημείωσε άνοδο στο υψηλότερο επίπεδο από τον Δεκέμβριο και διαμορφώθηκε στις 94 μονάδες από τις 91 μονάδες τον Φεβρουάριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι οικονομολόγοι ανέμεναν ότι ο δείκτης θα παραμείνει αμετάβλητος.

Η βελτίωση έρχεται παρά το ότι η κυβέρνηση ενέτεινε τους περιορισμούς στο Παρίσι και στο μεγαλύτερο μέρος της Βόρειας Γαλλίας στη διάρκεια του μήνα, ενόψει της σταθερής αύξησης των αριθμών των κρουσμάτων.

Τα νοικοκυριά ήταν τα λιγότερο απαισιόδοξα για τις προοπτικές της γενικότερης οικονομικής κατάστασης από τον Μάρτιο του 2020, όταν άρχισε να εξαπλώνεται η πανδημία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι ανησυχίες για την ανεργία ήταν οι χαμηλότερες από τον περασμένο Απρίλιο.

Παρά τη βελτιωμένη εμπιστοσύνη, τα νοικοκυριά δείχνουν μια τάση να αποταμιεύσουν περισσότερα από ό,τι ξοδεύουν. Ο δείκτης πρόθεσης αποταμίευσης ήταν στο υψηλότερο επίπεδο από το 1972, όταν και ξεκίνησε η έρευνα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης