Η Επιτροπή Ανταγωνισμού (Ε.Α.), στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, με στόχο την ενδελεχή ανάλυση και διερεύνηση των συνθηκών ανταγωνισμού που επικρατούν σε κρίσιμους τομείς της εθνικής οικονομίας, διενήργησε κλαδική έρευνα και στον κλάδο παραγωγής, διανομής και εμπορίας βασικών καταναλωτικών ειδών και ιδίως ειδών διατροφής, καθώς και ειδών καθαριότητας και προσωπικής υγιεινής.

Η κλαδική έρευνα επικεντρώθηκε σε δείγμα έντεκα (11) κατηγοριών προϊόντων και συγκεκριμένα: (1) αλλαντικά, (2) αναψυκτικά-έτοιμο τσάι-ενεργειακά ποτά-σόδες, (3) απορρυπαντικά ρούχων σε σκόνη, (4) γιαούρτι και επιδόρπια γιαουρτιού, (5) δημητριακά για πρωινό, (6) ζυμαρικά, (7) καφές, (8) όσπρια, (9) τυρί φέτα, (10) χαρτί υγείας και (11) ψωμί συσκευασμένο για τοστ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την Περίληψη της Ενδιάμεσης Έκθεσης της έρευνας, καθώς και περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους στόχους, τη σκοπιμότητα και το αντικείμενο της κλαδικής έρευνας στον κλάδο ειδών σούπερ μάρκετ οι πολίτες μπορούν να επισκεφθούν την ειδική ιστοσελίδα της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την κλαδική έρευνα, όπου μπορούν να βρουν πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα συμμετοχής τους στην προαναφερθείσα δημόσια διαβούλευση.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης