Αύξηση 1,5% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάρτιο εφέτος, με πτώση να καταγράφεται μόνον σε δύο από τις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά σε: πολυκαταστήματα (11,9%), ένδυση – υπόδηση (10,8%), μεγάλα καταστήματα τροφίμων (5,1%), βιβλία – χαρτικά – λοιπά είδη (3,5%), φαρμακευτικά – καλλυντικά (2,1%) και έπιπλα – ηλεκτρικά είδη – οικιακός εξοπλισμό (1,3%). Αντίθετα, μειώθηκαν σε: τρόφιμα – ποτά- καπνό (5,9%) και καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (3,3%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) στο λιανικό εμπόριο παρουσίασε αύξηση 1,5% τον Μάρτιο 2018 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2017, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2018 παρουσίασε μείωση 4,2%. Ο εποχικά διορθωμένος δείκτης παρουσίασε μείωση 0,8% τον Μάρτιο 2018 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2018.

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 1,2% τον Μάρτιο 2018 σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2017, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2018 σημείωσε μείωση 1,6%. Ο εποχικά διορθωμένος δείκτης παρουσίασε μείωση 1,3% τον Μάρτιο 2018 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2018.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης