Η πόλη της Αθήνας δεν διατήρησε τον τίτλο της …πρωτεύουσας στις αποφάσεις για μεγάλες αγορές τη Black Friday, αφού όπως φάνηκε από σχετική έρευνα, «δεν ξοδεύει τελικά περισσότερο», σε σχέση με τον όγκο και τα είδη των αγορών γενικά στην επικράτεια.

Σημαντικές όμως είναι στο πλαίσιο της συγκεκριμένης σύγκρισης «οι διαφοροποιήσεις των καταστημάτων που επισκέπτονται οι καταναλωτές στην υπόλοιπη Ελλάδα εκτός των νομών Αθήνας και Θεσσαλονίκης».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι σύμφωνα με νέα έρευνα που ολοκλήρωσε το Εργαστήριο «Αγορά» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στις 29 Νοεμβρίου με 1 Δεκεμβρίου 2019, στις περιοχές της χώρας εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης «οι καταναλωτές, όπως ίσως ήταν λογικό και αναμενόμενο, πήγαν περισσότερο στα συνοικιακά καταστήματα».

   Την ίδια ώρα και με βάση τα δεδομένα που προέκυψαν από στη συγκεκριμένη έρευνα σε γενικότερο πλαίσιο, επτά στους δέκα έκριναν τη συγκεκριμένη ημέρα επιβαρυντική για τους εργαζόμενους, ωφέλιμη για τις μεγάλες αλυσίδες (ποσοστό 59%), αλλά και για τους καταναλωτές (59%) με έναν στους δύο Έλληνες να κρίνει την Black Friday ως καταστροφική για τα μικρά καταστήματα (50%).

Αξιοσημείωτο δε είναι πως φέτος στην Ελλάδα το 9,1% των καταναλωτών πραγματοποίησαν αγορές που κράτησαν μυστικές από οικογένεια και σύντροφο…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης