Αύξηση 3,5% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Φεβρουάριο εφέτος, με την άνοδο αυτή να οφείλεται κατά κύριο λόγο στις πωλήσεις στα φαρμακευτικά-καλλυντικά και στα μεγάλα καταστήματα τροφίμων.

Ειδικότερα, ο τζίρος αυξήθηκε σε: Φαρμακευτικά- καλλυντικά (15,4%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (13,5%) και Έπιπλα-ηλεκτρικά είδη-οικιακό εξοπλισμό (2,8%). Στον αντίποδα, μειώθηκε σε: Πολυκαταστήματα (8,8%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (7,2%), Ένδυση-υπόδηση (6,4%) και Τρόφιμα-ποτά-καπνό (4,3%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 3,5% τον Φεβρουάριο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2020 σημείωσε αύξηση 1,3%.

Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 1,4% τον Φεβρουάριο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2020.

Επίσης ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 4,7% τον Φεβρουάριο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2020 σημείωσε αύξηση 0,5%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 1,6% τον Φεβρουάριο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2020.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης