Με ασημένιο Social Media Award βραβεύθηκε η Politics Globalcom στην κατηγορία Best Viral Campaign με το έργο «Misirlou Shake» για λογαριασμό της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας με το brand Fix Hellas.

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013 κατά τη διάρκεια της πρώτης απονομής των βραβείων Social Media που διοργανώθηκαν από το Marketing Week και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν – ELTRUN.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πλαίσιο της στρατηγικής επικοινωνίας για τον εορτασμό της επετείου των 150 χρόνων της Fix Hellas, με το concept «150 χρόνια FIX, 150 χρόνια Ελλάδα», η Politics Globalcom οργάνωσε ένα χορευτικό flashmob στον σταθμό ΗΣΑΠ του Πειραιά υπό τις γνώριμες μελωδίες της Μισιρλούς και στη συνέχεια δημιούργησε το «Misirlou Shake» video το οποίο δεν άργησε να γίνει viral.

Το video, που δημιουργήθηκε για να αποτελέσει internet teaser επικοινωνία για την τηλεοπτική διαφήμιση που ακολούθησε αργότερα, έφερε εντυπωσιακά αποτελέσματα σε πολύ λίγο χρόνο. Χωρίς publicity budget, έφτασε τις 200.000 προβολές μέσα σε μόλις 1 εβδομάδα από τη στιγμή που «ανέβηκε» στο Youtube, ενώ μέσα στο διάστημα ενός μήνα είχε 402 Facebook Shares, 449 tweets, 125 blog posts αλλά και 3 τηλεοπτικές αναφορές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης