Σε επικών διαστάσεων γκάφα υπέπεσε ο αρθρογράφος της Καθημερινής Πάσχος Μανδραβέλης, ο οποίος με ανάρτησή του κατηγόρησε την «Αυγή» ότι προωθεί και πουλάει σημαίες της δικτατορίας με το πουλί της χούντας. Μόνο που τελικά δεν ήταν επιλογή της «Αυγής», αλλά διαφημίσεις της Google που εμφανίζονται στον χρήστη ανάλογα με τις αναζητήσεις του και δεν έχει σχέση ούτε η «Αυγή» ούτε άλλη ιστοσελίδα.

Ειδικότερα, ο κ. Μανδραβέλης, έχοντας «μαύρα μεσάνυχτα» όσον αφορά στον τρόπο λειτουργίας του διαδικτύου, έγραψε στο Twitter: «Και “Κάποιον πρέπει να τον πετάξουν από το παράθυρο” της @AvgiOnline». Μια ανάρτηση η οποία συνοδευόταν από screenshot της πρώτης σελίδας του avgi.gr στην οποία εμφανίζεται στα google ads διαφήμιση για την αγορά σημαίας της 21ης Απριλίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ήταν φυσικό, μια τέτοια ουρανομήκης ανοησία, προκάλεσε την άμεση αντίδραση της εφημερίδας, η οποία τον κατηγορήσει ότι έκανε «διάνα στην αυτογελοιοποίηση».

Συγκεκριμένα, για την ανάρτηση του Πάσχου Μανδραβέλη η «Αυγή» σχολίασε: «Ο κ. Μανδραβέλης, άμαθος καθώς είναι με το διαδίκτυο, νόμισε ότι έπιασε λαβράκι και έσπευσε να κατακεραυνώσει το avgi.gr στους ακολούθους του. Μάλιστα η ανάρτησή του είχε ευθεία αναφορά στο άρθρο του Πέτρου Κατσάκου για την αθλιότητα της εφημερίδας “ΤΑ ΝΕΑ” για τη δολοφονία της Γαρυφαλλιάς, αθλιότητα για την οποία υποχρεώθηκε να ζητήσει συγγνώμη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

»Μόνο που ο δημοσιογράφος της “Καθημερινής” καλό είναι να κάνει εντατικά μαθήματα για να πληροφορηθεί ότι οι διαφημίσεις αυτές εμφανίζονται αυτόματα από τα google ads και είναι προσωποποιημένες ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη που μπαίνει στο site της “Αυγής” όπως και σε όλα τα site.

»Εν ολίγοις, πιαστήκατε με τη γίδα στην πλάτη και αυτογελοιοποιηθήκατε».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης