Έχοντας ως στόχο ένα παγκόσμιο δίκτυο 5.000 καταστημάτων, η JYSK θα χρειαστεί πολλούς νέους Store Managers τα επόμενα χρόνια. Και για να το πετύχει αυτό, έχει προγραμματίσει μία νέα, πολύ μεγάλη καμπάνια, η οποία στηρίζεται στη συμμετοχή των Store Managers του δικτύου της.

Τον Φεβρουάριο του 2021, η JYSK έφτασε το ορόσημο των 3.000 καταστημάτων παγκοσμίως. Για να γιορτάσει αυτό το γεγονός, αλλά και για να συνεχίσει την προσπάθεια επέκτασης του δικτύου της σε 5.000 καταστήματα παγκοσμίως, η JYSK λανσάρει την μεγαλύτερη καμπάνια Employer Branding που έχει διοργανώσει ποτέ η εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H JYSK Ελλάδος συμμετέχει στην καμπάνια και αναζητά νέους Store Managers, καθώς στα ήδη υπάρχοντα 43 καταστήματα του δικτύου της στόχος είναι να προστεθούν το λιγότερο 20 νέα καταστήματα τα επόμενα χρόνια.

Η καμπάνια θα επικοινωνηθεί τόσο εντός της εταιρείας όσο και εκτός σε μέσα όπως το LinkedIn, το Facebook, το Instagram και το YouTube με διαφημίσεις, ένα τεστ και σχετικά videos. Όλα συνδέονται με το γενικό slogan: «Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας των 3.000 Store Managers;».

«Σε αυτή την καμπάνια έχουμε δύο βασικούς στόχους: να γιορτάσουμε μαζί με τους 3.000 Store Managers που είναι περήφανοι που είναι μέλη της ομάδας της JYSK, αλλά και να προσελκύσουμε τους μελλοντικούς ταλαντούχους υποψήφιους, που διψούν για επιτυχία και θα μας βοηθήσουν να φτάσουμε στον απώτερο στόχο μας, δηλαδή τα 5.000 καταστήματα. «When you grow, We grow», όπως λέμε στη JYSK, λέει η Kateryna Babenko, HR Director στη JYSK.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεγάλη έρευνα μεταξύ των Store Managers

Ποιοι είναι πιο κατάλληλοι άνθρωποι να συμβουλευτείς όταν θέλεις να βρεις τον κατάλληλο υποψήφιο για μια θέση; Μα φυσικά αυτοί που ήδη εργάζονται στην αντίστοιχη θέση και τα πηγαίνουν εξαιρετικά.

Αυτό ήταν και το σκεπτικό της JYSK, όταν το φθινόπωρο του 2020 διεξήγαγε μία παγκόσμια έρευνα στην οποία συμμετείχαν και οι 3.000 Store Managers της. Το αποτέλεσμα ήταν ότι η έρευνα προσέφερε στη JYSK ακόμα περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά χαρακτηριστικά και τα hobbies των Store Managers.

«Στη JYSΚ λέμε ότι ένας Store Manager μπορεί να απογειώσει ή να καταστρέψει ένα κατάστημα. Αυτός είναι ο λόγος που οι 3.000 Store Managers είναι οι βασικοί πρωταγωνιστές αυτής της καμπάνιας. Αυτό που είναι εντυπωσιακό, είναι ότι παρά το γεγονός ότι είναι όλοι διαφορετικοί μεταξύ τους, οι περισσότεροι μοιράζονται πολλά κοινά χαρακτηριστικά και hobbies», λέει η Kateryna Babenko.

Ευρήματα έρευνας σχετικά με έναν Store Manager στη JYSK

  • Είναι ένας φυσικός ηγέτης, προσανατολισμένος στο αποτέλεσμα, θετικός, αποφασιστικός, με πειθώ και θέληση να πάρει αποφάσεις.
  • Η μέση ηλικία του είναι 29 έτη και έχει κατά μέσο όρο 14 χρόνια εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες όταν ξεκινάει την καριέρα του στη JYSK.
  • Το 90 % των Store Managers θέλουν να βρίσκονται σε καλή φυσική κατάσταση και ασχολούνται στον ελεύθερο χρόνο τους με κάποιο άθλημα.
  • Το 86 % των Store Managers ασχολούνται για τη μαγειρική.
  • Το 63 % των Store Managers στη JYSK έχουν σύντροφο με τον οποίο συγκατοικούν.
  • Το 93 % των Store Managers ενδιαφέρονται για τη διακόσμηση του σπιτιού. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης