Όλοι γνωρίζουν ότι η νέα κρίση του κορωνοϊού έπληξε τον τουρισμό και τις αερομεταφορές. Όμως είναι τόσο μεγάλο το πλήγμα ώστε η εμβληματική Lufthansa να σχεδιάζει έως και 26.000 απολύσεις -εκ των οποίων οι μισές εντός Γερμανίας- και μάλιστα λίγες μέρες αφότου η γερμανική κυβέρνηση ενέκρινε πακέτο στήριξης εννέα δισεκατομμυρίων ευρώ;

Ο Χάινριχ Γκρόσμπονγκαρντ, ειδικός σε θέματα αερομεταφορών, υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Και αυτό γιατί, όπως εκτιμά ο ίδιος, μιλώντας στη Γερμανική Ραδιοφωνία (DLF), «η αεροπλοΐα έχει πληγεί όσο κανένας άλλος κλάδος. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα προηγούμενα χρόνια ο συγκεκριμένος κλάδος είχε δημιουργήσει πολλές θέσεις εργασίας. Αλλά τώρα η τάση έχει αντιστραφεί, όσο δυσάρεστο κι αν είναι αυτό…».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μόλις προ ημερών η γερμανική κυβέρνηση ανακοίνωσε μέτρα οικονομικής στήριξης της Lufthansa. Τώρα οι εξαγγελίες για δραστική μείωση προσωπικού προκαλούν αντιδράσεις από την αντιπολίτευση στο Βερολίνο, μάλιστα το Κόμμα της Αριστεράς (Die Linke) επισημαίνει ότι το «πακέτο» των εννέα δισεκατομμυρίων ευρώ δεν μπορεί να λειτουργεί ως «λευκή επιταγή» για απολύσεις. Για τον Χάινριχ Γκρόσμπονγκαρντ «η κρατική στήριξη δεν είναι αρκετή για να διασωθεί η εταιρεία. Μεγάλο μέρος από το ποσό αυτό είναι δάνεια και πρέπει να αποπληρωθούν. Αυτό σημαίνει ότι η Lufthansa πρέπει να επιστρέψει στην κερδοφορία. Και ένας σημαντικός μοχλός για να γίνει αυτό είναι να προσαρμοστεί ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων στον αριθμό των αεροσκαφών που παραμένουν εν πτήσει…».

Πηγή: Deutsche Welle

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης